b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Fant forresten et bilde av deg her om dagen AnAnAs. Du er superfin, bare så du vet det. Hvertfall ansiktet ditt. 6902763[/snapback] Unnskyld meg men: *KNIS!!* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Ja, nå skal han Kevin legge seg. 6902757[/snapback] skjer jo 6902764[/snapback] Norsk? edit: Hmm, jeg mener, hva? Endret 20. september 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Unnskyld meg men: *KNIS!!* 6902777[/snapback] Si hva du vil du b-real. Endret 20. september 2006 av b-real Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Fant forresten et bilde av deg her om dagen AnAnAs. Du er superfin, bare så du vet det. Hvertfall ansiktet ditt. 6902763[/snapback] Unnskyld meg men: *KNIS!!* 6902777[/snapback] b-real har konkurranse. Ban him =D Endret 20. september 2006 av b-real Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skogli. Jeg er ikke respektabel nok til å bli med på lista i signaturen din? 6895354[/snapback] Du skulle gjerne vært med med HW har en begrensing på 800 eller 1000 tegn i signaturen. Sorry. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Herregud. Hvorfor meg? =/ Hadde lovt meg selv aldri å poste i deppetråden, menmen. Jeg må få ut litt trykk, tror jeg eksploderer snart! Er så frustrerende! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Unnskyld meg men: *KNIS!!*6902777[/snapback] Si hva du vil du b-real. 6902793[/snapback] Jeg vil komme med en liten hendvendelse til folket her og det er om at dere ikke bruker fornavnet mitt lengere, men b-real. Vil prøve å redusere treff på meg som person littegrann så hvis folket kunne droppe å kalle meg med mitt fornavn så hadde det vært supert. y.6887840[/snapback] b-real har konkurranse. Ban him =D6902820[/snapback] Pff...en fisk griller man bare på bålet Jeg vil komme med en liten hendvendelse til folket her og det er om at dere ikke bruker fornavnet mitt lengere, men b-real. Vil prøve å redusere treff på meg som person littegrann så hvis folket kunne droppe å kalle meg med mitt fornavn så hadde det vært supert. Ty.6887840[/snapback] Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja, nå skal han Kevin legge seg. 6902757[/snapback] skjer jo 6902764[/snapback] Norsk? edit: Hmm, jeg mener, hva? 6902785[/snapback] "Skjer jo" betyr "Jada, for det skal du jo gjøre" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) b|real, smart move. Det burde kanskje jeg også tenke på, med tanke på at jeg skal bli Norges neste Mette-Marit. Folkens, kall meg ananas eller mellomnavnet mitt Cathrine, intet av vrøvlet jeg skriver skal kunne kobles til meg i senere tid. Fisk1: Takk så mye for komplimentet, men hvilket bilde var det egentlig du så? Sikker på at det var meg? Trodde faktisk at jeg hadde klart å slette alle bilder av meg som finnes på nett, skjønner du. Og litt kjipt hvis jeg tar credzen til en annen jente nå Endret 20. september 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 *massive txt* Fett. Siden dette er et fritt land forbeholder jeg meg retten til å skrive og si det jeg vil, innenfor visse rammer. Bruk superkreftene dine og rediger det bort eller kast meg ut. Akkurat nå for tia gir jeg pent faen i de fleste ikke-autoritære kommandoer. Dessuten, jeg vil ikke "konkurrere" om AnAnAn, HAHAHA, for en rasende festlig vits. Ei pen jente, jeg ville fortelle henne det. k thx bbq. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Folkens, kall meg Espen, Reidar eller hva dere vil! Jeg er så kjent at jeg havner øverst på google uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 b|real, smart move. Det burde kanskje jeg også tenke på, med tanke på at jeg skal bli Norges neste Mette-Marit. Folkens, kall meg ananas eller mellomnavnet mitt Cathrine, intet av vrøvlet jeg skriver skal kunne kobles til meg i senere tid. 6902879[/snapback] Hehe, vel...nei jeg er bare litt paranoid av meg for tida...folk henter opplysninger om meg som om det skulle ha vært varmt hvetebrød og jeg vil prøve å fjerne en del av infoen som står om meg rett og slett.Fett. Siden dette er et fritt land forbeholder jeg meg retten til å skrive og si det jeg vil, innenfor visse rammer. Bruk superkreftene dine og rediger det bort eller kast meg ut.Akkurat nå for tia gir jeg pent faen i de fleste ikke-autoritære kommandoer. 6902880[/snapback] Du desverre bare med å innfinne deg i å la være å skrive fornavnet mitt desverre. Det er snakk om personvern og det er JEG som bestemmer det på lik linje med at jeg legger ut info om deg om hva du egentlig heter. Så please...respekter ønske mitt... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 *massive txt* Fett. Siden dette er et fritt land forbeholder jeg meg retten til å skrive og si det jeg vil, innenfor visse rammer. Bruk superkreftene dine og rediger det bort eller kast meg ut. Akkurat nå for tia gir jeg pent faen i de fleste ikke-autoritære kommandoer. Dessuten, jeg vil ikke "konkurrere" om AnAnAn, HAHAHA, for en rasende festlig vits. Ei pen jente, jeg ville fortelle henne det. k thx bbq. 6902880[/snapback] En mulig opprører eller? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du desverre bare med å innfinne deg i å la være å skrive fornavnet mitt desverre. Det er snakk om personvern og det er JEG som bestemmer det på lik linje med at jeg legger ut info om deg om hva du egentlig heter. Så please...respekter ønske mitt... 6902913[/snapback] Legg gjerne ut info om hva jeg egentlig heter. Mitt navn er André Hals, jeg er 17 år og kommer fra Lillehammer. Men siden du åpenbart har et sterkt ønske om det, så skal jeg aldri bruke ditt hellige fornavn igjen. Sett i gang, ban meg om du vil, am3k. Du vet hva det betyr. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 En mulig opprører eller? 6902914[/snapback] Fisk1: thankyou Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 *kose på personvern* Jeg har klart å "stjele" en login-kode på jobben som det står en annens navn på, så hvis jeg ikke vil at det skal stå Thea på kvitteringene en liten stund skifter jeg bare kode en stund. Anonymitet er jo skøy for et kvarters tid eller slikt. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Sett i gang, ban meg om du vil, am3k. Du vet hva det betyr. 6902933[/snapback] Det er en noe vi ikke liker... Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 edit: og hvis du tungekysser med hun etter hun har sugd deg 6897959[/snapback] Nam, det er godt. 6897981[/snapback] faen, ja! jævlig nam og det... eller jeg er jente da men funker omvendt da Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 *kose på personvern* Jeg har klart å "stjele" en login-kode på jobben som det står en annens navn på, så hvis jeg ikke vil at det skal stå Thea på kvitteringene en liten stund skifter jeg bare kode en stund. Anonymitet er jo skøy for et kvarters tid eller slikt. 6902944[/snapback] Vel, de kodene er jo ikke hemmelige da... vet ikke hva dere bruker til system, men i El-guide er jo selgerkodene opplyst flere steder, kun passord er hemlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 *kose på personvern* Jeg har klart å "stjele" en login-kode på jobben som det står en annens navn på, så hvis jeg ikke vil at det skal stå Thea på kvitteringene en liten stund skifter jeg bare kode en stund. Anonymitet er jo skøy for et kvarters tid eller slikt. 6902944[/snapback] Hvor er det du jobber egentlig? Eller, hva med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg