applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvis man er trygg på seg selv og sine egne tanker og meninger kan man gjøre, høre på, se på akkurat hva pokker man selv vil. Hvis man trenger å spørre er man usikker 6902663[/snapback] Det er jo nettopp derfør jeg spør, jo. Er det greit å høre på Blekkulf? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Dømmer dere folk etter musikksmak? Satt en dame ved siden av meg på bussen, så skulle jeg skifte sang til Blekkulf også etter at hun så at det sto Blekkulf - Atsjo på iPoden min, så hun rart på meg akkurat som det var noe vulgært. Er det ikke lov til å høre på barnesanger i en alder av 19? Og hvorfor glane på hva jeg driver med in the first place? 6902658[/snapback] Det må finnes grenser for hva vi normale mennesker kan akseptere fra dere unormale. Grensen går ved Blekkulf. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 "And as I burn it alive, I would scream of joy! Cos I would be Apple hater-boy" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) SnittLeif + Gode argumentasjoner + Virker lynende intelligent + Har både hodet og hjertet på rett plass + Har fått meg til å le mange ganger pga måten han formulerer seg på (positivt ment, altså) - Virker noen ganger litt for ordentlig. 8/10 6902672[/snapback] Dæven steike. Hadde faktisk aldri hatt noen som helst tro på å få en så positiv vurdering fra deg, AnAnAs. Takk btw: for ordentlig? Wtf? Hvis man er trygg på seg selv og sine egne tanker og meninger kan man gjøre, høre på, se på akkurat hva pokker man selv vil. Hvis man trenger å spørre er man usikker 6902663[/snapback] Det er jo nettopp derfør jeg spør, jo. Er det greit å høre på Blekkulf? 6902682[/snapback] Seff! Du kan høre på alt du vil, så lenge det gir deg noe. F.eks Glede, nostalgi eller lignende Endret 20. september 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Haha, jeg sier bare Åsmund Omli-band, jeg. Man kan da faen meg høre på hva man vil? Blekkulf er bedre enn Rosa helikopter Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ster med lekser. Innelevering i Sosialkunnskap til i morgon. Fordømrade giddalause, har venta med den i ei veke no Skulle nesten tru at å skrive ein disposisjon om oppvekstmiljø på 3 pc-skrivne sider var enkelt, men nei da I det eien augneblikket viste eg alt (på skulen vel å merke), menst no aner eg ikkje eingang kva ein disposisjon skal skrivast, eg veit jo heller ikkje kva ein disposisjon er for noko i dette augneblikket....... hmh ..... Og på toppen av det heile har to poser med norske plommer blitt gøymt ein eller annan plass inne i huset Tipper dei er étne opp allerede. Vell,vell...får vell berre slite med det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Haha, jeg sier bare Åsmund Omli-band, jeg. Man kan da faen meg høre på hva man vil? Blekkulf er bedre enn Rosa helikopter 6902690[/snapback] Hmmmmmmmmmmmmmm.. Nei. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 *masse sutring* 6902699[/snapback] HalliHallo, positiv hvor? Du kan få leke med klossene mine hvis du vil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Dømmer dere folk etter musikksmak? Satt en dame ved siden av meg på bussen, så skulle jeg skifte sang til Blekkulf også etter at hun så at det sto Blekkulf - Atsjo på iPoden min, så hun rart på meg akkurat som det var noe vulgært. Er det ikke lov til å høre på barnesanger i en alder av 19? Og hvorfor glane på hva jeg driver med in the first place? 6902658[/snapback] Blekkulf er da intet problem å høre på. kanskje ikke den mest poppulærer av barnesangene men absolutt godkjent Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Death metal er barnemat i forhold til Blekkulf. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Blekkulf er da intet problem å høre på. kanskje ikke den mest poppulærer av barnesangene men absolutt godkjent 6902711[/snapback] Og hvem er den mest populære da? Jeg vil høre på populær barnesang Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Blekkulf er da intet problem å høre på. kanskje ikke den mest poppulærer av barnesangene men absolutt godkjent 6902711[/snapback] Og hvem er den mest populære da? Jeg vil høre på populær barnesang 6902722[/snapback] Bæ bæ lille lam? Kaptein sabeltann? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Steffy, takk for vurdering. Føler nesten at jeg burde ta en svipptur til Trondheim med nybakte boller med sjokoladeklumper i for den der. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg vil også takke Apple for å WTF-PWNe nettleseren min hver gang jeg prøver å se en Quick Time-film, tusen takk møkkajævler. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja, nå skal han Kevin legge seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Og hvem er den mest populære da?Jeg vil høre på populær barnesang 6902722[/snapback] Vel, jeg tenkte sånn gennerelt Er bare å ta å memmorere på de barneseriene du selv husker selv best;) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Steffy, takk for vurdering. Føler nesten at jeg burde ta en svipptur til Trondheim med nybakte boller med sjokoladeklumper i for den der. 6902742[/snapback] Fant forresten et bilde av deg her om dagen AnAnAs. Du er superfin, bare så du vet det. Hvertfall ansiktet ditt. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja, nå skal han Kevin legge seg. 6902757[/snapback] skjer jo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Steffy, takk for vurdering. Føler nesten at jeg burde ta en svipptur til Trondheim med nybakte boller med sjokoladeklumper i for den der. 6902742[/snapback] Det var derfor jeg skrev den. Jeg er faen meg sulten. Hvis du vil høre barnesanger, så anbefaler jeg Aladdin-soundtrack. Mye knall der. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Takk for novellen du sendte oss. Jeg vet ikke når du kan regne med å fåbeskjed om den kommer på trykk - det vil nok drøye noen måneder, så du må nesten vente i spenning. :-) Noen måneder? WTF?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg