Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dømmer dere folk etter musikksmak? Satt en dame ved siden av meg på bussen, så skulle jeg skifte sang til Blekkulf også etter at hun så at det sto Blekkulf - Atsjo på iPoden min, så hun rart på meg akkurat som det var noe vulgært. Er det ikke lov til å høre på barnesanger i en alder av 19? Og hvorfor glane på hva jeg driver med in the first place?

6902658[/snapback]

Det må finnes grenser for hva vi normale mennesker kan akseptere fra dere unormale. Grensen går ved Blekkulf.

Lenke til kommentar
SnittLeif

+ Gode argumentasjoner

+ Virker lynende intelligent

+ Har både hodet og hjertet på rett plass

+ Har fått meg til å le mange ganger pga måten han formulerer seg på (positivt ment, altså)

- Virker noen ganger litt for ordentlig.

8/10

6902672[/snapback]

Dæven steike. Hadde faktisk aldri hatt noen som helst tro på å få en så positiv vurdering fra deg, AnAnAs.

Takk :)

btw: for ordentlig? Wtf?

Hvis man er trygg på seg selv og sine egne tanker og meninger kan man gjøre, høre på, se på akkurat hva pokker man selv vil.

Hvis man trenger å spørre er man usikker

6902663[/snapback]

Det er jo nettopp derfør jeg spør, jo. :roll:

Er det greit å høre på Blekkulf? :p

6902682[/snapback]

Seff!

Du kan høre på alt du vil, så lenge det gir deg noe. F.eks Glede, nostalgi eller lignende

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Ster med lekser. Innelevering i Sosialkunnskap til i morgon. Fordømrade giddalause, har venta med den i ei veke no :( Skulle nesten tru at å skrive ein disposisjon om oppvekstmiljø på 3 pc-skrivne sider var enkelt, men nei da :nei: I det eien augneblikket viste eg alt (på skulen vel å merke), menst no aner eg ikkje eingang kva ein disposisjon skal skrivast, eg veit jo heller ikkje kva ein disposisjon er for noko i dette augneblikket....... hmh ..... Og på toppen av det heile har to poser med norske plommer blitt gøymt ein eller annan plass inne i huset :cry: Tipper dei er étne opp allerede.

Vell,vell...får vell berre slite med det.

Lenke til kommentar
Dømmer dere folk etter musikksmak? Satt en dame ved siden av meg på bussen, så skulle jeg skifte sang til Blekkulf også etter at hun så at det sto Blekkulf - Atsjo på iPoden min, så hun rart på meg akkurat som det var noe vulgært. Er det ikke lov til å høre på barnesanger i en alder av 19? Og hvorfor glane på hva jeg driver med in the first place?

6902658[/snapback]

Blekkulf er da intet problem å høre på. kanskje ikke den mest poppulærer av barnesangene men absolutt godkjent :)

Lenke til kommentar
Blekkulf er da intet problem å høre på. kanskje ikke den mest poppulærer av barnesangene men absolutt godkjent :)

6902711[/snapback]

Og hvem er den mest populære da?

Jeg vil høre på populær barnesang :cool:

6902722[/snapback]

Bæ bæ lille lam?

Kaptein sabeltann?

Lenke til kommentar
Steffy, takk for vurdering. Føler nesten at jeg burde ta en svipptur til Trondheim med nybakte boller med sjokoladeklumper i for den der.

6902742[/snapback]

Fant forresten et bilde av deg her om dagen AnAnAs. Du er superfin, bare så du vet det. :)

Hvertfall ansiktet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...