dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg er jo under den kriminelle lavalder Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Masse fjortisjenter som syns det var morsomt å ringe 09000 (telenor mobil kundeservice) når jeg jobba der, bare for å ha det moro med oss som jobbet der. De masa om å få snakke med en spesiell fyr (en italiener de trodde var dødssexy), eller å få høre ferdig ventemusikken, ba oss ut på date og sånne dumme ting. Men sjansen for å treffe på en enkelt person blant mange hundre arbeidende over hele Norge er forsvinnende liten. 6901047[/snapback] Er mange som ringer inn her og bare bedriver kødd så ja..folk har fritidsproblemer..spessielt vanlig er fjortiser da som ringer inn og en som prater mens de andre i bakgrunnen ler seg halvt ihjel av noe som ikke er artig i det hele tatt egentlig 6901079[/snapback] Hva er det dummeste spørsmålet du har fått da? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Masse fjortisjenter som syns det var morsomt å ringe 09000 (telenor mobil kundeservice) når jeg jobba der, bare for å ha det moro med oss som jobbet der. De masa om å få snakke med en spesiell fyr (en italiener de trodde var dødssexy), eller å få høre ferdig ventemusikken, ba oss ut på date og sånne dumme ting. Men sjansen for å treffe på en enkelt person blant mange hundre arbeidende over hele Norge er forsvinnende liten. 6901047[/snapback] Er mange som ringer inn her og bare bedriver kødd så ja..folk har fritidsproblemer..spessielt vanlig er fjortiser da som ringer inn og en som prater mens de andre i bakgrunnen ler seg halvt ihjel av noe som ikke er artig i det hele tatt egentlig 6901079[/snapback] Med tanke på at dere tjener penger på det er det vel ikke så ille? Vært værre om det hadde vært grønt nummer. Man kan jo også gjøre ungdommene klar over at tjenesten koster penger. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Fotballtrening eller hjelpe til med å starte noe fritidsklubbgreier? Endret 20. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fotballtrening eller hjelpe til med å starte noe fritidsklubb? 6901241[/snapback] Åhnei du, du skal løpe ned på Bunnpris og kjøpe en pakke tortellini til meg, jeg orker ikke gå ut i dette regnværet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fotballtrening eller hjelpe til med å starte noe fritidsklubbgreier? Fotballtrening. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Da var jeg hjemme fra skolen. Faens lang dag i dag. :/ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Åhnei du, du skal løpe ned på Bunnpris og kjøpe en pakke tortellini til meg, jeg orker ikke gå ut i dette regnværet.Jaa, for det er mye bedre vær her?Fotballtrening. Tja ... dette stedet kunne trenge en fritidsklubb. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Åhnei du, du skal løpe ned på Bunnpris og kjøpe en pakke tortellini til meg, jeg orker ikke gå ut i dette regnværet.Jaa, for det er mye bedre vær her? 6901306[/snapback] Jeg gir da faen, jeg er sulten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Hva er det dummeste spørsmålet du har fått da?6901195[/snapback] Erm...er for mange...har ingen spessielle egentlig Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ingenting som skjer her nei. Jippi. PC'n er fucka og jeg kan ikke spille wow... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Åhnei du, du skal løpe ned på Bunnpris og kjøpe en pakke tortellini til meg, jeg orker ikke gå ut i dette regnværet.Jaa, for det er mye bedre vær her? 6901306[/snapback] Regner det hos dere? Ganske bra vært her, sol og varmt Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tror det var no kompiser av meg som ringte 1881 en gang de var her. Og prata lenge med en kar. Prata med han om hva han sku gjøre i helga og syntes synd på han fordi han ikke kunne feste den dagen. Var over et år sida. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tror det var no kompiser av meg som ringte 1881 en gang de var her. Og prata lenge med en kar. Prata med han om hva han sku gjøre i helga og syntes synd på han fordi han ikke kunne feste den dagen. Var over et år sida. 6901498[/snapback] Betaler man ikke per min lengre? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tror det var no kompiser av meg som ringte 1881 en gang de var her. Og prata lenge med en kar. Prata med han om hva han sku gjøre i helga og syntes synd på han fordi han ikke kunne feste den dagen. Var over et år sida. 6901498[/snapback] Betaler man ikke per min lengre? 6901502[/snapback] Godt mulig, men det var fra hjemmetelefon Ikke jeg som betaler, og ringer da sjelden ut herfra så det var ikke reaksjon på dyre priser iallfall. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ingenting som skjer her nei. Jippi. PC'n er fucka og jeg kan ikke spille wow... 6901442[/snapback] Gratulerer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Idag lager jeg sjokoladepudding. Føkk jeg er husmor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) En av de dummeste samtalene jeg hadde var en sinne gubbe som hadde venta i 15 minutter på å komme gjennom. Så brukte han 10 minutter på å skjelle ut MEG for at det var så dyrt å ringe kundeservice. Istedet for å bare komme rett på sak og få løst problemet sitt med en gang og spare pengene Folk er dumme, rett og slett. Og mange hadde seriøst fritidsproblemer, hadde et par faste som bare ringte for å snakke med noen, ganske trist. Vi kunne sette notiser på enkelte numre som poppa opp på skjermen til den som mottok samtalen. Mange rare kommentarer der om enkelte numre som ringte ofte for å snakke om ting. Når du treffer på en pensjonist som sier "Du, jeg har en sånn mobiltelefon..nei egentlig vil jeg bare snakke med noen, jeg er så ensom etter at mannen min døde" er det ikke så lett å bare slenge på heller. En av de mere morsomme tingene var mens den trippeldrapssaken foregikk i media, fikk vi en fax fra Lars Grønnerød om at han sa opp mobilnummeret sitt, og en kommentar "går ut fra jeg ikke trenger den på en stund" når han ble putta i fengsel. Og en kunde som sendte masse kjærlighetsbrev til ei jente som jobba der, for han fikk så bra service den ene gangen han ringte. Endret 20. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 *snipp*6901542[/snapback] Du forteller omtrent litt av hverdagen min. Er mange som ringer til 1881 bare for å ha noen å prate med faktisk. Også...hadde et tilfelle der jeg måtte ringe etter ambulansen til en fyr. Han hadde fått et slag og eneste han husket var å ringe 1881 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Han hadde fått et slag og eneste han husket var å ringe 1881 6901600[/snapback] ..du satt han over ikke sant? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg