Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Herregud, hvor deilig det er med nyinstallert windows.

6096642[/snapback]

Vel..

Den eneste gangen Windows faktisk fungerer som den skal, er jo før du en gang rekker å instalere drivere, men i det øyeblikket, kan den jo kalles deilig.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter du her.. [ LOL ] pga du vil bli populær?

Nei, ikke her for å spamme, men for å snakke.

6096701[/snapback]

snakke med folk som ikke liker deg? hørtes gøy ut :eek:

så når du er med veninnene dine (hvis du har noen) så er du med dem bare for å prate? ikke for å bli likt?

Lenke til kommentar
Nei, ikke her for å spamme, men for å snakke.

6096701[/snapback]

Det er forkjell på å føre en samtale og bare være her for å spamme og provosere.

6096733[/snapback]

Jeg har lært av den beste - deg.

6096739[/snapback]

Du vet at du bare er patetisk?

Lenke til kommentar
Que? var jeg litt slem?

6096663[/snapback]

Du blir ikke populær sånn.

6096669[/snapback]

Det er ikke mitt mål å bli populær her på forumet. :hmm:

6096682[/snapback]

Såpass har vel de fleste skjønt, men er det utelukkende for å få uvenner da? Personlig har jeg ikke noen grunn til å hate deg akkurat, men du virker en smule arrogant...

Lenke til kommentar
Av ren nysjerrighet: hva bruker du? Linux?

6096674[/snapback]

Jeg bruker dessverre Windows selv. Har ikke så mye valg etter at MS nesten har skaffet seg monopol, ved å kjøpe opp alle konkurrentene og ikke ha åpen kildekode på noe som helst.

6096720[/snapback]

Bruker Windows jeg og, men kunne hatt lyst til å prøve Linux en gang, og se hva det er folk skryter sånn av.

Men blir jo spennende å se når Vista kommer, om det gir ordet Windows en ny mening eller ikke...

Lenke til kommentar
Que? var jeg litt slem?

6096663[/snapback]

Du blir ikke populær sånn.

6096669[/snapback]

Det er ikke mitt mål å bli populær her på forumet. :hmm:

6096682[/snapback]

Såpass har vel de fleste skjønt, men er det utelukkende for å få uvenner da? Personlig har jeg ikke noen grunn til å hate deg akkurat, men du virker en smule arrogant...

6096753[/snapback]

Og du underdriver en smule :wee:

Var godt med mat btw. Hva skal folk i kveld?

Lenke til kommentar

Det er forkjell på å føre en samtale og bare være her for å spamme og provosere.

6096733[/snapback]

Jeg har lært av den beste - deg.

6096739[/snapback]

Det er sikkert noen som misliker meg, men jeg er stygt redd for at du er OT-Barens hatobjekt nummer en.

Lenke til kommentar

Jeg kan virke arrogant og fuckings annoying, men IRL er jeg en helt annen person. Behandler venner, folk jeg ikke kjenner og familien min bra. Synes ikke dere skal ta det personlig at jeg er ubehagelig her. Jeg tar det som en hel stor jokebox. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...