Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Den gamle opplysning reklama ljuger. Den derra hvor hun ene ringer opplysninga for å få en pannekake oppskrift! Jeg gjorde det en gang så sa hun: Altså, det kan jeg ikke gi deg. -Hvorfor ikke, på reklamen gjør dere det?.. så svarte hun: ja, men det er bare en reklame! Huh, frekt! 6900885[/snapback] Da har isåfall vedkommende ikke gjort jobben sin korrekt. Ved å søke på vaffel i etternavn og så trykke ALT+F5 så får du opp vaffeloppskrifta. 6900899[/snapback] En liten konkuranse, alle på forumet, kan ringe og så kan b real, ta tlf og si Hallo 1881, du snakker med b-real og den som snakker med han først vinner! Vinneren får en klem Endret 20. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er det ikke sånn, "dyrt" å ringe opplysningen 1881?.. Og B-real, hva synes du egentlig om de rææva reklamene deres?.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 å? er han med i noen av de tøffe reklamene? Jepp, han er egentlig hu dama som har tegnet på tomlene sine og synger: Atten åtti EIIIN! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 En liten konkuranse, alle på forumet, kan ringe og så kan b real, ta tlf og si Hallo 1881, du snakker med b-real og den som snakker med han først vinner! Vinneren får en klem 6900914[/snapback] Vel, du får bare prøve å se om du kommer fram Er det ikke sånn, "dyrt" å ringe opplysningen 1881?.. Og B-real, hva synes du egentlig om de rææva reklamene deres?.. 6900928[/snapback] Fra Telenors fastnett er startprisen for å ringe til Opplysningen 1881 kr 3,09. I tillegg koster det 11,39 kroner pr minutt. En ordinær samtale varer normalt 30-40 sekunder og koster da mellom 7 og 9 kroner. Pris fra vanlig telefon: kr 3,09 Minuttpris hele døgnet: kr 11,39 per minutt Sett over: kr 4,90 Per tilsendte SMS, fra kundeveileder kr 3,- Per mottatte SMS, kodeord til 1881 kr 7,- Prisene gjelder kun Telenors kunder. Jeg driter langt i reklamene, så lenge dere ringer og jeg tjener penger så å? er han med i noen av de tøffe reklamene? Jepp, han er egentlig hu dama som har tegnet på tomlene sine og synger: Atten åtti EIIIN! 6900937[/snapback] Hun er fra vesterålen faktisk.- Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Så dyrt å ringe? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvor mange sitter på telefoner samtidig? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jo, en ting til. Hvorfor er det nesten bare damer med i de reklamene?... Jobber da noen menn der å Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Hvor mange sitter på telefoner samtidig? 6900980[/snapback] Landsbasis så er det 135pålogget akkurat nå dog så er den travleste perioden av dagen over da. ' Zeromac: Dere får da det dere betaler for. Og jeg vil tør å påstå at vi _er_ den beste opplysningstjenesten i norge. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jo, en ting til. Hvorfor er det nesten bare damer med i de reklamene?... Jobber da noen menn der å 6900982[/snapback] Se for deg b-real da, en kar meg skjegg og mørk stemme "velkommen til opplysningen 1881" ^^ Jeg ringer ofte dit, kanskje jeg har snakket med deg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jo, en ting til. Hvorfor er det nesten bare damer med i de reklamene?... Jobber da noen menn der å 6900982[/snapback] Hvis du har sett reklamene så er det mannfolk i de reklamesnuttene. Og ja, det er mange kvinnfolk men det blir ansatt flere og flere mannfolk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Zeromac: Dere får da det dere betaler for. Og jeg vil tør å påstå at vi _er_ den beste opplysningstjenesten i norge.Er enig i at dere er den beste opplysningstjenesten, er allid deres nummer jeg ringer hvis jeg skal ha tak i et nummer. Er vel fordi at 1881 nummeret har brent seg inn på hjernen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Se for deg b-real da, en kar meg skjegg og mørk stemme "velkommen til opplysningen 1881" ^^ Jeg ringer ofte dit, kanskje jeg har snakket med deg 6900998[/snapback] Fullt mulig at jeg har pratet med noen av dere, det har ikke jeg anelse over. Med et snitt på alt fra 500-600 samtaler pr dag så kan det godt være mulig at jeg har pratet med noen av dere ja. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er enig i at dere er den beste opplysningstjenesten, er allid deres nummer jeg ringer hvis jeg skal ha tak i et nummer. Er vel fordi at 1881 nummeret har brent seg inn på hjernen. De som har markedsført 1881 har vært flinke ja. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Zeromac: Dere får da det dere betaler for. Og jeg vil tør å påstå at vi _er_ den beste opplysningstjenesten i norge.Er enig i at dere er den beste opplysningstjenesten, er allid deres nummer jeg ringer hvis jeg skal ha tak i et nummer. Er vel fordi at 1881 nummeret har brent seg inn på hjernen. 6901007[/snapback] Så sant så sant, det betyr at de har hatt suksess med markedsføringen sin Dessuten er det usakelig enkelt også da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 De som har markedsført 1881 har vært flinke ja. 6901011[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Masse fjortisjenter som syns det var morsomt å ringe 09000 (telenor mobil kundeservice) når jeg jobba der, bare for å ha det moro med oss som jobbet der. De masa om å få snakke med en spesiell fyr (en italiener de trodde var dødssexy), eller å få høre ferdig ventemusikken, ba oss ut på date og sånne dumme ting. Men sjansen for å treffe på en enkelt person blant mange hundre arbeidende over hele Norge er forsvinnende liten. Endret 20. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Masse fjortisjenter som syns det var morsomt å ringe 09000 (telenor mobil kundeservice) når jeg jobba der, bare for å ha det moro med oss som jobbet der. De masa om å få snakke med en spesiell fyr (en italiener de trodde var dødssexy), eller å få høre ferdig ventemusikken, ba oss ut på date og sånne dumme ting.Er det egentlig lov, da? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fjortisser har 75% av hjernen deres avkoblet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Masse fjortisjenter som syns det var morsomt å ringe 09000 (telenor mobil kundeservice) når jeg jobba der, bare for å ha det moro med oss som jobbet der. De masa om å få snakke med en spesiell fyr (en italiener de trodde var dødssexy), eller å få høre ferdig ventemusikken, ba oss ut på date og sånne dumme ting. Men sjansen for å treffe på en enkelt person blant mange hundre arbeidende over hele Norge er forsvinnende liten. 6901047[/snapback] Er mange som ringer inn her og bare bedriver kødd så ja..folk har fritidsproblemer..spessielt vanlig er fjortiser da som ringer inn og en som prater mens de andre i bakgrunnen ler seg halvt ihjel av noe som ikke er artig i det hele tatt egentlig Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Masse fjortisjenter som syns det var morsomt å ringe 09000 (telenor mobil kundeservice) når jeg jobba der, bare for å ha det moro med oss som jobbet der. De masa om å få snakke med en spesiell fyr (en italiener de trodde var dødssexy), eller å få høre ferdig ventemusikken, ba oss ut på date og sånne dumme ting.Er det egentlig lov, da? 6901075[/snapback] Nei du kan komme i fengsel i opp til 2 år for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg