Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Den gamle opplysning reklama ljuger. Den derra hvor hun ene ringer opplysninga for å få en pannekake oppskrift! Jeg gjorde det en gang så sa hun: Altså, det kan jeg ikke gi deg. -Hvorfor ikke, på reklamen gjør dere det?.. så svarte hun: ja, men det er bare en reklame!

Huh, frekt! :p

6900885[/snapback]

Da har isåfall vedkommende ikke gjort jobben sin korrekt. Ved å søke på vaffel i etternavn og så trykke ALT+F5 så får du opp vaffeloppskrifta.

6900899[/snapback]

En liten konkuranse, alle på forumet, kan ringe og så kan b real, ta tlf og si Hallo 1881, du snakker med b-real og den som snakker med han først vinner! :w00t:

Vinneren får en klem

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En liten konkuranse, alle på forumet, kan ringe og så kan b real, ta tlf og si Hallo 1881, du snakker med b-real og den som snakker med han først vinner! :w00t:

Vinneren får en klem

6900914[/snapback]

Vel, du får bare prøve å se om du kommer fram ;)
Er det ikke sånn, "dyrt" å ringe opplysningen 1881?..

Og B-real, hva synes du egentlig om de rææva reklamene deres?.. :)

6900928[/snapback]

Fra Telenors fastnett er startprisen for å ringe til Opplysningen 1881 kr 3,09. I tillegg koster det 11,39 kroner pr minutt.

En ordinær samtale varer normalt 30-40 sekunder og koster da mellom 7 og 9 kroner.

Pris fra vanlig telefon: kr 3,09

Minuttpris hele døgnet: kr 11,39 per minutt

Sett over: kr 4,90

Per tilsendte SMS, fra kundeveileder kr 3,-

Per mottatte SMS, kodeord til 1881 kr 7,-

Prisene gjelder kun Telenors kunder.

Jeg driter langt i reklamene, så lenge dere ringer og jeg tjener penger så :shrug:

å? er han med i noen av de tøffe reklamene? :p
Jepp, han er egentlig hu dama som har tegnet på tomlene sine og synger: Atten åtti EIIIN!

6900937[/snapback]

Hun er fra vesterålen faktisk.-
Lenke til kommentar
Hvor mange sitter på telefoner samtidig?

6900980[/snapback]

Landsbasis så er det 135pålogget akkurat nå dog så er den travleste perioden av dagen over da.

'

Zeromac: Dere får da det dere betaler for. Og jeg vil tør å påstå at vi _er_ den beste opplysningstjenesten i norge.

Lenke til kommentar
Se for deg b-real da, en kar meg skjegg og mørk stemme "velkommen til opplysningen 1881" ^^

Jeg ringer ofte dit, kanskje jeg har snakket med deg :p

6900998[/snapback]

Fullt mulig at jeg har pratet med noen av dere, det har ikke jeg anelse over. Med et snitt på alt fra 500-600 samtaler pr dag så kan det godt være mulig at jeg har pratet med noen av dere ja.

Lenke til kommentar
Zeromac: Dere får da det dere betaler for. Og jeg vil tør å påstå at vi _er_ den beste opplysningstjenesten i norge.
Er enig i at dere er den beste opplysningstjenesten, er allid deres nummer jeg ringer hvis jeg skal ha tak i et nummer. Er vel fordi at 1881 nummeret har brent seg inn på hjernen. :p

6901007[/snapback]

Så sant så sant, det betyr at de har hatt suksess med markedsføringen sin :wee:

Dessuten er det usakelig enkelt også da

Lenke til kommentar

Masse fjortisjenter som syns det var morsomt å ringe 09000 (telenor mobil kundeservice) når jeg jobba der, bare for å ha det moro med oss som jobbet der. De masa om å få snakke med en spesiell fyr (en italiener de trodde var dødssexy), eller å få høre ferdig ventemusikken, ba oss ut på date og sånne dumme ting.

Men sjansen for å treffe på en enkelt person blant mange hundre arbeidende over hele Norge er forsvinnende liten.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Masse fjortisjenter som syns det var morsomt å ringe 09000 (telenor mobil kundeservice) når jeg jobba der, bare for å ha det moro med oss som jobbet der. De masa om å få snakke med en spesiell fyr (en italiener de trodde var dødssexy), eller å få høre ferdig ventemusikken, ba oss ut på date og sånne dumme ting.
Er det egentlig lov, da?
Lenke til kommentar

Men sjansen for å treffe på en enkelt person blant mange hundre arbeidende over hele Norge er forsvinnende liten.

6901047[/snapback]

Er mange som ringer inn her og bare bedriver kødd så ja..folk har fritidsproblemer..spessielt vanlig er fjortiser da som ringer inn og en som prater mens de andre i bakgrunnen ler seg halvt ihjel av noe som ikke er artig i det hele tatt egentlig :shrug:
Lenke til kommentar
Er det egentlig lov, da?

6901075[/snapback]

Nei du kan komme i fengsel i opp til 2 år for det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...