Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg går for kaffe, enklere å være deg selv når du er edru...syns jeg, men hør hva hun vil, spør om dere skal ta en kaffe...eller en øl...eller begge eller gjøre som fjortissene å gå på Mc Donalds! det gjør de ihvertfall i denna byen, lamme unger :hrm:

6899871[/snapback]

Skal spøre først ja. Høres logisk ut :) McDonalds er uaktuelt. "Seriøøøøøst. Driiitseriøst lzm" (jeg elsker signaturen til Darkness :p) Shit ass, alt lover en heftig kveld idag. gleder meg ;)

Lenke til kommentar
Ja, syns den er drit kul jeg å:D

Men det kommer til å gå drit bra! Det er sunt å være nervøs, skjerper deg litt hehe

6900027[/snapback]

kom til Oslo og hold meg i hånda ikveld :p

6900034[/snapback]

Jeg kan sitte 3 bord fra dere vis dere er på kafe og gi deg råd via sånn spion headset vi har på oss.

Lenke til kommentar
Jeg kan sitte 3 bord fra dere vis dere er på kafe og gi deg råd via sånn spion headset vi har på oss.

6900043[/snapback]

Eller bare stå rett bak han og hviske det i øret hans. Da begynner hun å lure, og da har dere noe å prate om! =). Fin fint tema.

Lenke til kommentar
Ja, syns den er drit kul jeg å:D

Men det kommer til å gå drit bra! Det er sunt å være nervøs, skjerper deg litt hehe

6900027[/snapback]

kom til Oslo og hold meg i hånda ikveld :p

6900034[/snapback]

6900043[/snapback]

:D *bestille med FedEx fra FBI nettbutikken*

Lenke til kommentar

6900043[/snapback]

Eller bare stå rett bak han og hviske det i øret hans. Da begynner hun å lure, og da har dere noe å prate om! =). Fin fint tema.

6900063[/snapback]

Vis samtalen de's begynner å skrangle og de blir bare flaut kan e løpe inn naken og skrike noe rart og løpe ut igjen...så blir det ikke så flaut lengre.

Lenke til kommentar
Vis samtalen de's begynner å skrangle og de blir bare flaut kan e løpe inn naken og skrike noe rart og løpe ut igjen...så blir det ikke så flaut lengre.

6900079[/snapback]

oh herregud :D That cranked me up :p men altså. Jeg får bare ta meg sjøl i hånda og bare "DO IT". Er jeg MANN ELLER HVA?! *hisse seg opp* XD

Lenke til kommentar
Vel, du har den på hjemmesiden din :D

Har ikke lastet ned noe fordi det er ..feil..

6899970[/snapback]

WTF!

Driver folk å spionerer på hjemmesiden min og prøver urls ut mot siten? Jaha...vel..da må jeg fjerne albumet. Trodde virkelig man kunne ha ting på siten uten at folk skulle drive å søke på hva jeg har på hjemmesiden min :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...