Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spørs hvem av mine dukker opp :p Men de 4 bestevennene mine er evig safe. De er pro.

Men, blir det ikke litt sånn at jeg overstyrer på en måte? at jeg bare "tar over" og virker litt overlegen?

6899586[/snapback]

Nei, ikke pga en kopp kaffe :p

6899599[/snapback]

Goodie. Sounds like a plan then :) Jaja, da må jeg prøve å gjøre noe Java oppgaver idag og. Så kanskje jeg blir ferdig.

Lenke til kommentar
JEG TØR IKKE DATE! faen i helvete, hva skjer. *gå til nærmeste sykehus og få en testosteron sprøyte*

6899704[/snapback]

Jeg pleier alltid å være jævla nervøs når det er sånne ting hehe, men det kommer til å gå så bra, untatt vis ho er stygg da...har du sett ho før? at ho er pen? hehe betyr ikke så mye etterhvert men i begynnelsen, da betyr det mye :p

Lenke til kommentar

Ja, har sett henne en del, men har ikke prata så mye, men så ble det åpna en sluse elns igår og alt rant ut fra begge sider. Prata masse :p Så jeg bare på pure F sa "du....<navn>....date imorgen eller?" så hu bare "ja :D" Så jeg bare tenkte "najs :D" Men nå, dagen har kommet og all min manndom forsvant i det svarte hulet xD

Skjønner faen ikke hvorfor. Jeg er ikke sånn, nesten så jeg vurderer å bytte kaffe med øl isteden. Da blir begge i godt humør og avslappa hvertfall ^^ hehe

Lenke til kommentar
Ja, har sett henne en del, men har ikke prata så mye, men så ble det åpna en sluse elns igår og alt rant ut fra begge sider. Prata masse :p Så jeg bare på pure F sa "du....<navn>....date imorgen eller?" så hu bare "ja :D" Så jeg bare tenkte "najs :D" Men nå, dagen har kommet og all min manndom forsvant i det svarte hulet xD

Skjønner faen ikke hvorfor. Jeg er ikke sånn, nesten så jeg vurderer å bytte kaffe med øl isteden. Da blir begge i godt humør og avslappa hvertfall ^^ hehe

6899742[/snapback]

Hehe, gå på spyfylla med ho, da blir ho sjarmert!!

Lenke til kommentar
Ja, har sett henne en del, men har ikke prata så mye, men så ble det åpna en sluse elns igår og alt rant ut fra begge sider. Prata masse :p Så jeg bare på pure F sa "du........date imorgen eller?" så hu bare "ja :D" Så jeg bare tenkte "najs :D" Men nå, dagen har kommet og all min manndom forsvant i det svarte hulet xD
Ta deg litt testosteron, da vil du bli kåt som en kannin.

Du kan sikkert få litt av Floyd Landis. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...