dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Syns det er drit godt jeg, skulle kjøpt 1 liter, får nå er den tom hehe, var litt tørst idag Hehe, jaja. Alle har sine meninger Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Melk er godt, i mitt neste liv skal jeg bli en ku, så jeg kan sutte på mine egne jur hele tia Endret 20. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Melk er godt, i mitt neste liv skal jeg bli en ku, så jeg kan sutte på mine egne jur hele tia Lol, bra sagt. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 det der hørtes ikke bra ut. Men idag er det første date. What to do? Planen er kaffe ett sted. any suggestions? Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 det der hørtes ikke bra ut. Men idag er det første date. What to do? Planen er kaffe ett sted. any suggestions? 6899491[/snapback] Tips: Ikke brenn deg på tungen. Ouch. =P Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) det der hørtes ikke bra ut. Men idag er det første date. What to do? Planen er kaffe ett sted. any suggestions? 6899491[/snapback] Ja, men vær et sted dere kan være aleine, eller ikke så altfor stille vis du skjønner, sånn at det blir flaut vis man prater sammen, ta en kopp kaffe, og gå en liten tur kanskje? Date og trim! Livet er herlig dere Endret 20. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 det der hørtes ikke bra ut. Men idag er det første date. What to do? Planen er kaffe ett sted. any suggestions? 6899491[/snapback] Ja, men vær et sted dere kan være aleine, eller ikke så altfor stille vis du skjønner, sånn at det blir flaut vis man prater sammen, ta en kopp kaffe, og gå en liten tur kanskje? Date og trim! Livet er herlig dere 6899503[/snapback] hmm sounds like fun. Men dette er i Oslo da. Det meste er jo kun butikker. Så jeg må finne på noe å gjøre etterpå (Nei, kondomeriet står ikke på timeplanen xD) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hmm sounds like fun. Men dette er i Oslo da. Det meste er jo kun butikker. Så jeg må finne på noe å gjøre etterpå (Nei, kondomeriet står ikke på timeplanen xD) 6899513[/snapback] Dere kan finne en kafè, med litt hyggelig musikk og trivelig atmosfære, sikkert noen av de i oslo, begynner jo å bli litt høst, kanskje tatt en tur i parken satt seg ned på en benk med en kopp kaffe å prata litt, jeg hadde satt pris vis du hadde gjort et med meg MrLeftfield Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hmm sounds like fun. Men dette er i Oslo da. Det meste er jo kun butikker. Så jeg må finne på noe å gjøre etterpå (Nei, kondomeriet står ikke på timeplanen xD) 6899513[/snapback] Ikke det at jeg er så kjent i Oslo, men er det ikke parker o.l der da. Hvis det er sol er det kos å sitte på ett pledd. =P Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 phh alle veit jo at Paris Hilton er best. wubwub 6899050[/snapback] Paris FTW da! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Ferdig med norsklekse Noen som har en idé tilk problemstilling til et historieprosjekt? Skal ha om Punerkrigene. Endret 20. september 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Paris FTW da! 6899528[/snapback] Helt enig. verdens flotteste by Simpelthen ELSKER Paris. Spasertur ved Seinen om høsten med Maria ved min side ville vært himmelsk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Haha, driver og lager piczo side bare for morro skyld :!: Dette er tåpelig. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hmm sounds like fun. Men dette er i Oslo da. Det meste er jo kun butikker. Så jeg må finne på noe å gjøre etterpå (Nei, kondomeriet står ikke på timeplanen xD) 6899513[/snapback] Dere kan finne en kafè, med litt hyggelig musikk og trivelig atmosfære, sikkert noen av de i oslo, begynner jo å bli litt høst, kanskje tatt en tur i parken satt seg ned på en benk med en kopp kaffe å prata litt, jeg hadde satt pris vis du hadde gjort et med meg MrLeftfield 6899522[/snapback] du er mann, er ikke du det? eller tok jeg HELT feil? hmm, shall do, shall do. men så viktig spørsmål om spandering: ja? nei? hvor mye? Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 men så viktig spørsmål om spandering: ja? nei? Tillby. Insister. Gi etter for 50/50. =P. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 men så viktig spørsmål om spandering: ja? nei? Tillby. Insister. Gi etter for 50/50. =P. 6899558[/snapback] Roger that Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) hmm sounds like fun. Men dette er i Oslo da. Det meste er jo kun butikker. Så jeg må finne på noe å gjøre etterpå (Nei, kondomeriet står ikke på timeplanen xD) 6899513[/snapback] Dere kan finne en kafè, med litt hyggelig musikk og trivelig atmosfære, sikkert noen av de i oslo, begynner jo å bli litt høst, kanskje tatt en tur i parken satt seg ned på en benk med en kopp kaffe å prata litt, jeg hadde satt pris vis du hadde gjort et med meg MrLeftfield 6899522[/snapback] du er mann, er ikke du det? eller tok jeg HELT feil? hmm, shall do, shall do. men så viktig spørsmål om spandering: ja? nei? hvor mye? 6899551[/snapback] Hehe jo jeg er gutt, bare syns det hadde vært koselig men en jente, det med deg var en spøk, no offence hehe. Når dere står der å skal ha kaffe så spør du hun om hva hun vil ha og bestiller det, betaler for begge, og spør om det er noe mer hun vil ha og bare vær hyggelig, vis du møter noen kompiser o.l prøv å styr unna, jeg ville ikke at min første date skulle gått skeis pga vennene mine...vennene mine er syke da, vet ikke med dine hehe Endret 20. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 spørs hvem av mine dukker opp Men de 4 bestevennene mine er evig safe. De er pro. Men, blir det ikke litt sånn at jeg overstyrer på en måte? at jeg bare "tar over" og virker litt overlegen? Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Vel, da har jeg fått lønn. Så, to the matter at hand: kan jeg ta ut penger i banken uten VISA-kort? (det er ødelagt, får nytt i neste uke en gang, men trenger penger asap) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Vel, da har jeg fått lønn. Så, to the matter at hand: kan jeg ta ut penger i banken uten VISA-kort? (det er ødelagt, får nytt i neste uke en gang, men trenger penger asap) 6899587[/snapback] Hvis du går i banken og har med legitimasjon skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg