Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det der hørtes ikke bra ut.

Men idag er det første date. What to do? Planen er kaffe ett sted. any suggestions?

6899491[/snapback]

Ja, men vær et sted dere kan være aleine, eller ikke så altfor stille vis du skjønner, sånn at det blir flaut vis man prater sammen, ta en kopp kaffe, og gå en liten tur kanskje? Date og trim! Livet er herlig dere :cool:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
det der hørtes ikke bra ut.

Men idag er det første date. What to do? Planen er kaffe ett sted. any suggestions?

6899491[/snapback]

Ja, men vær et sted dere kan være aleine, eller ikke så altfor stille vis du skjønner, sånn at det blir flaut vis man prater sammen, ta en kopp kaffe, og gå en liten tur kanskje? Date og trim! Livet er herlig dere :cool:

6899503[/snapback]

hmm sounds like fun. Men dette er i Oslo da. Det meste er jo kun butikker. Så jeg må finne på noe å gjøre etterpå (Nei, kondomeriet står ikke på timeplanen xD)

Lenke til kommentar
hmm sounds like fun. Men dette er i Oslo da. Det meste er jo kun butikker. Så jeg må finne på noe å gjøre etterpå (Nei, kondomeriet står ikke på timeplanen xD)

6899513[/snapback]

Dere kan finne en kafè, med litt hyggelig musikk og trivelig atmosfære, sikkert noen av de i oslo, begynner jo å bli litt høst, kanskje tatt en tur i parken satt seg ned på en benk med en kopp kaffe å prata litt, jeg hadde satt pris vis du hadde gjort et med meg MrLeftfield :)

Lenke til kommentar

6899513[/snapback]

Ikke det at jeg er så kjent i Oslo, men er det ikke parker o.l der da. Hvis det er sol er det kos å sitte på ett pledd. =P

Lenke til kommentar

6899513[/snapback]

Dere kan finne en kafè, med litt hyggelig musikk og trivelig atmosfære, sikkert noen av de i oslo, begynner jo å bli litt høst, kanskje tatt en tur i parken satt seg ned på en benk med en kopp kaffe å prata litt, jeg hadde satt pris vis du hadde gjort et med meg MrLeftfield :)

6899522[/snapback]

du er mann, er ikke du det? eller tok jeg HELT feil? :p

hmm, shall do, shall do.

men så viktig spørsmål om spandering: ja? nei? hvor mye?

Lenke til kommentar

6899513[/snapback]

6899522[/snapback]

du er mann, er ikke du det? eller tok jeg HELT feil? :p

hmm, shall do, shall do.

men så viktig spørsmål om spandering: ja? nei? hvor mye?

6899551[/snapback]

Hehe jo jeg er gutt, bare syns det hadde vært koselig :p men en jente, det med deg var en spøk, no offence hehe.

Når dere står der å skal ha kaffe så spør du hun om hva hun vil ha og bestiller det, betaler for begge, og spør om det er noe mer hun vil ha og bare vær hyggelig, vis du møter noen kompiser o.l prøv å styr unna, jeg ville ikke at min første date skulle gått skeis pga vennene mine...vennene mine er syke da, vet ikke med dine hehe

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...