............... Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 polar brød(sånne grove) med ost og skinke genialt Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 polar brød(sånne grove) med ost og skinke genialt 6899215[/snapback] Jeg har bare prøvd de fine, og de er knallgode. Men sier ikke nei takk til en baguett med løvtynn pepper skinke da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg drømte at jeg fikk en vannflaske av pappa, sånn i aluminium eller noe, med skrukork, så sa pappa det at denne kan du fylle vann i...over alt, HELT GRATIS! og jeg reagerte med; OMG , skulle nesten tro jeg hadde vunnet i lotto hehe.Du har jo vann i springen, og det er jo helt gratis. Det er jo bare vann. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg drømte at jeg fikk en vannflaske av pappa, sånn i aluminium eller noe, med skrukork, så sa pappa det at denne kan du fylle vann i...over alt, HELT GRATIS! og jeg reagerte med; OMG , skulle nesten tro jeg hadde vunnet i lotto hehe.Du har jo vann i springen, og det er jo helt gratis. Det er jo bare vann. 6899294[/snapback] Ja, men så var det en drøm å da... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 «Don't play with fire, play with Ferr.»«Ferr is rolling, the others are stoned.» «Ferr - You see this name, you think dirty.» Sloganizer var småmorsomt. 6899143[/snapback] Sloganizer ruler "With a name like Jarmo, it has to be good" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja, men så var det en drøm å da...Jaja, men hva er stort med en flaske som man kan fylle vann på når som helst? Du har gratis, rent vann i springen. Nei, jeg ble tørst av å snakke om dette her. *Hente meg en colaboks* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Ja, men så var det en drøm å da...Jaja, men hva er stort med en flaske som man kan fylle vann på når som helst? Du har gratis, rent vann i springen. Nei, jeg ble tørst av å snakke om dette her. *Hente meg en colaboks* 6899312[/snapback] Hent en til meg å da Bare send over PM, hehe Endret 20. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hent en til meg å da Selfølgelig, har 3 brett med cola, fanta og sprite. Mamma var i Sverige i helgen. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 ! Det er altfor digg å ha fri midt i uken ! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 ! Det er altfor digg å ha fri midt i uken ! Vi hadde "fri" idag, pga. lærerne hadde en halv planleggingsdag i dag, så vi sluttet etter storefri. Men haken er at vi begynte sent i dag, (9.30) og sluttet 10.50, derfor fikk vi en time med naturfag, så dro vi hjem igjen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hent en til meg å da Selfølgelig, har 3 brett med cola, fanta og sprite. Mamma var i Sverige i helgen. 6899324[/snapback] Damn you! Lenge siden jeg har vært i sverige...tror e må ta meg en tur snart, skal e leie en buss så tar vi HW tur til Sverige Endret 20. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Faan, når jeg skal ha fet skrift i word så skriver jeg [B] INNMELDING [/B] F.eks. Haha, addict. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Damn you! Lenge siden jeg har vært i sverige...tror e må ta meg en tur snart, skal e leie en buss så tar vi HW tur til Sverige Hadde ikke vært så værst det! Faan, når jeg skal ha fet skrift i word så skriver jeg *snip*Hahaha, det gjør jeg også! :!: Alltid når jeg skal fet skrift et eller annet sted så skriver jeg [ b ] foran, hehe. Endret 20. september 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Faan, når jeg skal ha fet skrift i word så skriver jeg [B] INNMELDING [/B] F.eks. Haha, addict. 6899345[/snapback] Gjort det samme selv et par ganger, bare at jeg skrev inn HTML Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Får mye mellomrom du da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 ! Det er altfor digg å ha fri midt i uken ! 6899330[/snapback] copy that Men norskeksa skal leveres inn om en halvtime, jeg har såvidt begynt. Dritt Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Var akkurat på butikken og kjøpte meg en mørk muffin og en halv liter tine helmelk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Var akkurat på butikken og kjøpte meg en mørk muffin og en halv liter tine helmelk Helmelk smaker teh shit At du orker å drikke det, smaker jo kaffefløte. Endret 20. september 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Var akkurat på butikken og kjøpte meg en mørk muffin og en halv liter tine helmelk Helmelk smaker teh shit At du orker å drikke det, smaker jo kaffefløte. 6899410[/snapback] Syns det er drit godt jeg, skulle kjøpt 1 liter, får nå er den tom hehe, var litt tørst idag Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Var akkurat på butikken og kjøpte meg en mørk muffin og en halv liter tine helmelk Helmelk smaker teh shit At du orker å drikke det, smaker jo kaffefløte. 6899410[/snapback] nemlig, det er THE shite. Jeg drikker kun Hmelk om jeg i det hele tatt drikker melk i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg