Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, ho som satt ved side nav deg da? ho var litt najs...tror jeg, kikka ikke ordentlig :p

6898880[/snapback]

Hu har startet en desperat jakt etter meg. Alltid hyggelig med fans, men 4 er ikke så hyggelig.

6898882[/snapback]

4 på engang :love:

*vinke til Zeromac*

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

6898886[/snapback]

Du får tro det er paradis, det er faan meg helt jævlig.

Uansett hva jeg gjør så er det galt. Det er viktig for jentene å påpeke at ALT er min feil, selv jeg gjør ingenting å prøver å gi faan.

Kysser jeg hu ena, blir hun andre sjalu å skal drite i meg ifra nå av (Dvs. 2-3 timer)

DIGG! :thumbdown:

Lenke til kommentar

6898886[/snapback]

Du får tro det er paradis, det er faan meg helt jævlig.

Uansett hva jeg gjør så er det galt. Det er viktig for jentene å påpeke at ALT er min feil, selv jeg gjør ingenting å prøver å gi faan.

Kysser jeg hu ena, blir hun andre sjalu å skal drite i meg ifra nå av (Dvs. 2-3 timer)

DIGG! :thumbdown:

6898896[/snapback]

Tenkte i senga da :love:

4 blir litt mye, 2 er passe, 1 er best

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Neppe: Vi snakker luksusproblem her! :p

6898902[/snapback]

Det er mer et problem en luksus skal jeg si deg. Om du ikke har prøvd/opplevd det så kan du heller ikke uttale deg om det.

Helt seriøst nå, 4 damer er et slit. De blir ekstremt sjalu til tider. Jeg satt i møtet i 6 timer en dag her å fikk 19 meldinger, der sikkert 6 av dem var "Hvorfor svarer du ikke ? <3 Klem"

Hu ene av de 4 som har gitt uttrykk på at hu faktisk liker meg, liker jeg tilbake. Men HU er litt værre å få en de andre. Gleder meg til å se hvordan det går :) Skal til hu i helga å se film, da skal hu få ligge på fange mitt.

Når jeg kommer hjem, jaaaa.... Da blir det kjeft fra de andre 3, så skal de som sagt glemme meg for alltid (dvs. 2-3 timer)

Lenke til kommentar
Neppe: Vi snakker luksusproblem her! :p

6898902[/snapback]

Det er mer et problem en luksus skal jeg si deg. Om du ikke har prøvd/opplevd det så kan du heller ikke uttale deg om det.

Helt seriøst nå, 4 damer er et slit. De blir ekstremt sjalu til tider. Jeg satt i møtet i 6 timer en dag her å fikk 19 meldinger, der sikkert 6 av dem var "Hvorfor svarer du ikke ? <3 Klem"

Hu ene av de 4 som har gitt uttrykk på at hu faktisk liker meg, liker jeg tilbake. Men HU er litt værre å få en de andre. Gleder meg til å se hvordan det går :) Skal til hu i helga å se film, da skal hu få ligge på fange mitt.

Når jeg kommer hjem, jaaaa.... Da blir det kjeft fra de andre 3, så skal de som sagt glemme meg for alltid (dvs. 2-3 timer)

6898916[/snapback]

Eller du kan bare si at du har noe på gang med ei jente og at du ikke er interisert i dem...er jo ikke verre :shrug:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Wake up da man. Det er jenter, de gir seg aldri. Jenter er slue små skapninger. Om jeg så hadde vært gift så hadde de brydd seg null, sånn er jenter. Desverre.

6898926[/snapback]

Hehe, du kjenner ikke jente jeg kjenner...og det er synd for deg :p Kan egentlig ikke si mer nå får vis noen av de googler meg eller noe, kan de jo finne dette innlegget og da vil jeg ikke ha dritt så mye på leggen at jeg ikke får meg noe av de igjen.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Selv om det aldri skjer :p

[paranoid]Den var slem, jeg bare tullet jeg er veldig gla i alle jentene vennene mine og ville aldri gjort noe for å såre dem[/paranoid]

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Jeg kan si det rett i trynet til jenter at de er slue skapninger.

Jenter kan komme å bekrefte at det faktisk er sant. Fordi jeg veit det er noen jenter her på forumet som ikke er redd for å innrømme det. Jeg er ikke redd for å si det jeg mener, jeg sier hva jeg vil til hvem jeg vil. Koste hva faan det koste vil. Jeg er ærlig med enhver venn av meg, har han/hun gjort noe dumt så får han faan meg høre det av meg.

Om han/hun skal bli sur for at jeg kjefter på noe som faktisk er fakta så får de bare bli det. Alle kommer tilbake å takker meg før eller senere uansett.

Så jenter. MANGE AV DERE ER SLUE SOM FAAN.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...