dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fikk nettop "klasse bilde" fra da vi var på seminar. Jeg og mine kolegaer. Skiller meg godt ut synes jeg. Alle er så gamle Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hehe, ho som satt ved side nav deg da? ho var litt najs...tror jeg, kikka ikke ordentlig 6898880[/snapback] Hu har startet en desperat jakt etter meg. Alltid hyggelig med fans, men 4 er ikke så hyggelig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Nei, nå stikker jeg på skolen. Snakkes, Neppe, Den store P og fredrikrb. Endret 20. september 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hehe, ho som satt ved side nav deg da? ho var litt najs...tror jeg, kikka ikke ordentlig 6898880[/snapback] Hu har startet en desperat jakt etter meg. Alltid hyggelig med fans, men 4 er ikke så hyggelig. 6898882[/snapback] 4 på engang *vinke til Zeromac* Endret 20. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 4 på engang 6898886[/snapback] Du får tro det er paradis, det er faan meg helt jævlig. Uansett hva jeg gjør så er det galt. Det er viktig for jentene å påpeke at ALT er min feil, selv jeg gjør ingenting å prøver å gi faan. Kysser jeg hu ena, blir hun andre sjalu å skal drite i meg ifra nå av (Dvs. 2-3 timer) DIGG! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Neppe: Vi snakker luksusproblem her! UT2k4 er gøy! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) 4 på engang 6898886[/snapback] Du får tro det er paradis, det er faan meg helt jævlig. Uansett hva jeg gjør så er det galt. Det er viktig for jentene å påpeke at ALT er min feil, selv jeg gjør ingenting å prøver å gi faan. Kysser jeg hu ena, blir hun andre sjalu å skal drite i meg ifra nå av (Dvs. 2-3 timer) DIGG! 6898896[/snapback] Tenkte i senga da 4 blir litt mye, 2 er passe, 1 er best Endret 20. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Neppe: Vi snakker luksusproblem her! 6898902[/snapback] Det er mer et problem en luksus skal jeg si deg. Om du ikke har prøvd/opplevd det så kan du heller ikke uttale deg om det. Helt seriøst nå, 4 damer er et slit. De blir ekstremt sjalu til tider. Jeg satt i møtet i 6 timer en dag her å fikk 19 meldinger, der sikkert 6 av dem var "Hvorfor svarer du ikke ? <3 Klem" Hu ene av de 4 som har gitt uttrykk på at hu faktisk liker meg, liker jeg tilbake. Men HU er litt værre å få en de andre. Gleder meg til å se hvordan det går Skal til hu i helga å se film, da skal hu få ligge på fange mitt. Når jeg kommer hjem, jaaaa.... Da blir det kjeft fra de andre 3, så skal de som sagt glemme meg for alltid (dvs. 2-3 timer) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Neppe: Vi snakker luksusproblem her! 6898902[/snapback] Det er mer et problem en luksus skal jeg si deg. Om du ikke har prøvd/opplevd det så kan du heller ikke uttale deg om det. Helt seriøst nå, 4 damer er et slit. De blir ekstremt sjalu til tider. Jeg satt i møtet i 6 timer en dag her å fikk 19 meldinger, der sikkert 6 av dem var "Hvorfor svarer du ikke ? <3 Klem" Hu ene av de 4 som har gitt uttrykk på at hu faktisk liker meg, liker jeg tilbake. Men HU er litt værre å få en de andre. Gleder meg til å se hvordan det går Skal til hu i helga å se film, da skal hu få ligge på fange mitt. Når jeg kommer hjem, jaaaa.... Da blir det kjeft fra de andre 3, så skal de som sagt glemme meg for alltid (dvs. 2-3 timer) 6898916[/snapback] Eller du kan bare si at du har noe på gang med ei jente og at du ikke er interisert i dem...er jo ikke verre Endret 20. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Wake up da man. Det er jenter, de gir seg aldri. Jenter er slue små skapninger. Om jeg så hadde vært gift så hadde de brydd seg null, sånn er jenter. Desverre. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Wake up da man. Det er jenter, de gir seg aldri. Jenter er slue små skapninger. Om jeg så hadde vært gift så hadde de brydd seg null, sånn er jenter. Desverre. 6898926[/snapback] Hehe, du kjenner ikke jente jeg kjenner...og det er synd for deg Kan egentlig ikke si mer nå får vis noen av de googler meg eller noe, kan de jo finne dette innlegget og da vil jeg ikke ha dritt så mye på leggen at jeg ikke får meg noe av de igjen. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Selv om det aldri skjer [paranoid]Den var slem, jeg bare tullet jeg er veldig gla i alle jentene vennene mine og ville aldri gjort noe for å såre dem[/paranoid] Endret 20. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Her var det jo mye liv Jeg får vel finne meg noe mat og forbrede meg på ne kjøretur... Skal til rikshospitalet i dag Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg kan si det rett i trynet til jenter at de er slue skapninger. Jenter kan komme å bekrefte at det faktisk er sant. Fordi jeg veit det er noen jenter her på forumet som ikke er redd for å innrømme det. Jeg er ikke redd for å si det jeg mener, jeg sier hva jeg vil til hvem jeg vil. Koste hva faan det koste vil. Jeg er ærlig med enhver venn av meg, har han/hun gjort noe dumt så får han faan meg høre det av meg. Om han/hun skal bli sur for at jeg kjefter på noe som faktisk er fakta så får de bare bli det. Alle kommer tilbake å takker meg før eller senere uansett. Så jenter. MANGE AV DERE ER SLUE SOM FAAN. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Her var det jo mye liv Jeg får vel finne meg noe mat og forbrede meg på ne kjøretur... Skal til rikshospitalet i dag 6898948[/snapback] Hva feiler det deg da? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Scarlett er det fineste kvinnemennesket som noen gang har smakt denne jords oksygen.6522988[/snapback] Syns ho ikke er så pen jeg...Ho er ikke stygg men absolutt ikke den peneste gaffelen i skuffen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ah! Da har man to timer og tretti minutter fri, og siden man bor så nærme skolen, så kan man gå hjem. Tenkte jeg skulle gjøre noen av de minste leksene, og bare slappe av. Hihi. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Argh. *lei* Skjer? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Herr Brun, Det er en lang historie, men kort og godt er dette bare en undersøkelse. Jeg har noen problemer med det ene kjevebeinet mitt som det et "tomrom" i som påvirker og plager kjeven min Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Argh. *lei* Skjer? 6898972[/snapback] Kan du takle den harde sannheten ? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jepp, da leser man litt om "Pandoras krukke". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg