Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kunne ikke fjernet min å? :) Synes den var litt unødvendig!

6898296[/snapback]

Vi begyner ikke å behandler forespørsler på løpende bånd nei, alle saker behandles individuelt og ikke gjennom en forumtråd ;)

6898308[/snapback]

Okay, det var en spøk da, ettersom den skulle være der i et halvt år eller noe! :) Dessuten føler jeg meg rebbelsk når jeg ser den! ;)

Lenke til kommentar
Tja, jeg tenkte å være litt mer seriøs på hw. Og ikke bare på andre fora.(kanskje ikke så mye på whinerz, men uansett).

Takk for komplimentet da :wee:

6898307[/snapback]

Værsegod :) Har hørt mye negativt om deg, men bestemte meg for å ikke dømme deg før jeg har fått snakket med deg. Du vokser litt på meg :) Likte deg ikke noe særlig de første to-tre timene her inne, men du blir bare mer og mer koselig å snakke med :thumbup:

*sette-pris-på-modus i dag* :cool:

Lenke til kommentar
Tja, jeg tenkte å være litt mer seriøs på hw. Og ikke bare på andre fora.(kanskje ikke så mye på whinerz, men uansett).

Takk for komplimentet da :wee:

6898307[/snapback]

Værsegod :) Har hørt mye negativt om deg, men bestemte meg for å ikke dømme deg før jeg har fått snakket med deg. Du vokser litt på meg :) Likte deg ikke noe særlig de første to-tre timene her inne, men du blir bare mer og mer koselig å snakke med :thumbup:

*sette-pris-på-modus i dag* :cool:

6898313[/snapback]

Hate me or love me :!:

Det er jo faktisk sånn, noen er jo skikkelig hyggelig mot meg. Mens alle "old school" brukere(fra 2002) hater meg.

Edit: Jaja, ikke så lenge til jeg er en old "school" :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det er jo faktisk sånn, noen er jo skikkelig hyggelig mot meg. Mens alle "old school" brukere(fra 2002) hater meg.

Edit: Jaja, ikke så lenge til jeg er en old "school"  :p

6898326[/snapback]

Må skuffe deg der, såvidt jeg vet driver ikke jeg å hater noen :)

Lenke til kommentar

Edit: Jaja, ikke så lenge til jeg er en old "school"  :p

6898326[/snapback]

Må skuffe deg der, såvidt jeg vet driver ikke jeg å hater noen :)

6898330[/snapback]

Jaok, du er jo Admin. Du kan ikke hate noen :p

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

OT-baren

( 1143 poster / 57% av denne brukeres innlegg )

Jaja, ikke så dårlig det heller! :D Jeg synes denne posten er genial! Fint tidsfordriv!

Bundy: Altså, må si meg enig, hvorfor skal man få seg et ''liv'' når man koser seg med det man har? Om det er å drikke seg sanseløs hver helg og bruke ukedagene til å råne osv. eller å sitte på pc'en er vel det samme så lenge man koser seg?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
OT-baren

( 1143 poster / 57% av denne brukeres innlegg )

Jaja, ikke så dårlig det heller! :D Jeg synes denne posten er genial! Fint tidsfordriv!

Bundy: Altså, må si meg enig, hvorfor skal man få seg et ''liv'' når man koser seg med det man har? Om det er å drikke seg sanseløs hver helg og bruke ukedagene til å råne osv. eller å sitte på pc'en er vel det samme så lenge man koser seg?

6898362[/snapback]

Ja, og hvis noen abselutt vil så kan de komme til deg, kjekt med masse filmer og episoder på xboxen anyone?

Postene mine(ja, de måtte komme.. :wee:)

OT-baren

( 13510 poster / 79% av denne brukeres innlegg )

Vil noen kjøpe kontoen min?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...