Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, er det noen her som vet om bundy er seriøs nå eller ikke? Er han bare sånn?

Må spørre dere da han stort sett overser mine poster. Er du full bundy?

6898228[/snapback]

Er seriøs nå.

Er ikke full, kanskje bare litt nedtur, men ellers greit.

Har noen av dere prøvd å ha salt på armen? Også ha en isbit på det skikkelig lenge?

6898221[/snapback]

Hiv salt eller spray parfyme på såret. Da svir det greit.

Isbit gjør også ganske vondt i lengden, bare pass på å ikke ha den så lenge at det blir frostskade.

6898229[/snapback]

Var frostskade jeg tenkte på, fordi at salte gjør det kaldere eller noe sånt. Så noen gjøre det på youtube, ah, det så sært ut. Sånn hvit prikk på armen ^^

Lenke til kommentar
hehe. nei vil da ikke anta jeg ser ut som en homo. Men jeg har jo tatt vekk skjegget :p

6898209[/snapback]

Du ser absolutt ikke ut som en homo. Om man tenker på stereotype homser da. Du kunne jo alltids vært "mannen" i forholdet :tease:

6898232[/snapback]

Svært så hyggelige dere var i dag da :wee:

Lenke til kommentar
Var frostskade jeg tenkte på, fordi at salte gjør det kaldere eller noe sånt. Så noen gjøre det på youtube, ah, det så sært ut. Sånn hvit prikk på armen ^^

6898248[/snapback]

Ikke få frostskade. Har hatt det før. Var veldig vondt og er ganske farlig egentlig. Kan bli betennelse og koldbrann (tror jeg. flere år siden jeg snakka med legen om det)

Lenke til kommentar
En mamma jobba med er homo, fikk avogtil fisk av han(når jeg hadde akvarie). Spiller halo2 online med Både han og kjæresten hans enda :)

edit: Ah, parfyme svir.

6898262[/snapback]

Du fikk fisk av han?

Hvor gammel er du Bundy?

PS Mushi: Jeg rakk å lese det! :D Fint du fjerna det. ikke la dette bli en emo kveld!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
En mamma jobba med er homo, fikk avogtil fisk av han(når jeg hadde akvarie). Spiller halo2 online med Både han og kjæresten hans enda :)

edit: Ah, parfyme svir.

6898262[/snapback]

Du fikk fisk av han?

Hvor gammel er du Bundy?

PS Mushi: Jeg rakk å lese det! :D Fint du fjerna det. ikke la dette bli en emo kveld!

6898268[/snapback]

Ja, er 16 nå. Var 15 elns når han bodde i oslo. De var hyggelig(ikke på pedo måten..)

God i halo2 er de også :wee:

Lenke til kommentar
Ikke få frostskade. Har hatt det før. Var veldig vondt og er ganske farlig egentlig. Kan bli betennelse og koldbrann (tror jeg. flere år siden jeg snakka med legen om det)

6898257[/snapback]

Ok, tror jeg dropper det..

6898268[/snapback]

Jaja. Ikke si det til noen. :blush: Vil ikke at alle skal vite kom jeg plutselig på.

6898279[/snapback]

Jaok *droppe å sende pm*

Lenke til kommentar
Hmm. Bundy jeg har virkelig forandra mening om deg se siste dagene. Du er faktisk ganske fornuftig, og ejg tror nesten jeg kan skimte en gutt bak all spamminga :wee: Liker å snakke med deg :)

6898305[/snapback]

Tja, jeg tenkte å være litt mer seriøs på hw. Og ikke bare på andre fora.(kanskje ikke så mye på whinerz, men uansett).

Takk for komplimentet da :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...