Aalton Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Bundy, hvorfor i det heletat prøve å kutte seg på armen? 6898155[/snapback] Jeg vet ikke, tanken frista. 6898168[/snapback] Som Mushi sier, Det er bare dumt å kutte seg på armen, kanksje det hjelper veldig i det du kutter deg der, men etterpå når blodet kommer rennende blir alt et helvette og man følser seg så fæl innvendig. Ikke la tankene styre deg min venn. Men sån seriøst så var det bra du kom deg unda, kunne jo henda hadde tatt telefonen din og lagt på, deretter så.. Vi ser O.B medvillig blir med bak et hjørne Jeg hadde ikke taklet at en gutt kysset meg på kinnet, da om det var med tanker på noe helt annet liksom. Det er bare ekkelt. 6898145[/snapback] "øhhh du, jeg ringer deg opp igjen etterpå jeg" Han var jo dreeeta full, men uansett da, slikt gjør man bare ikke. Virker som om alle gutter blir gay rundt meg 6898174[/snapback] Hmm, kanksje du er en sånn person som påvirker ande med homosexuelle tanker? Men seriøst. Litt rart at du har en virkningen på folk, mulig du er tiltrekkende og ser ut som en homo? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det er sant. For.eks. tar de med seg fat osv til oppvasken selv. Men på lørdagene er det som på et hotell. Hvite duker osv. Men de er av papir, så de er bare å rive av etter hvert! Ikke trenger vi å være så sykt service innstilt her heller. Men det med sjefen din kjenner jeg meg igjen på. De gir oss beskjed når vi kan ta pause osv. Men på den annen side, de som spiser her er annleggsabeidere fra hele verden, og de er stort sett en gjeng med apekatter. 6898173[/snapback] Apekattene er plagsomme, heldigvis ikke ofte de er hos oss. Stort sett bare dresskledde forretningsfolk som vet hvordan ting skal gjøres Apekattene er hos oss utenlandske idrettslag. Hva er det med for eksempel italienere og brødsmuler? Ser ut som gamle fuglekassa til bestemor etter de har vært og spist... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det er sant. For.eks. tar de med seg fat osv til oppvasken selv. Men på lørdagene er det som på et hotell. Hvite duker osv. Men de er av papir, så de er bare å rive av etter hvert! Ikke trenger vi å være så sykt service innstilt her heller. Men det med sjefen din kjenner jeg meg igjen på. De gir oss beskjed når vi kan ta pause osv. Men på den annen side, de som spiser her er annleggsabeidere fra hele verden, og de er stort sett en gjeng med apekatter. 6898173[/snapback] Apekattene er plagsomme, heldigvis ikke ofte de er hos oss. Stort sett bare dresskledde forretningsfolk som vet hvordan ting skal gjøres Apekattene er hos oss utenlandske idrettslag. Hva er det med for eksempel italienere og brødsmuler? Ser ut som gamle fuglekassa til bestemor etter de har vært og spist... 6898183[/snapback] Hmm, engelskmenn og regler. De går ikke overens. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Bundy, hvorfor i det heletat prøve å kutte seg på armen? 6898155[/snapback] Jeg vet ikke, tanken frista. 6898168[/snapback] Som Mushi sier, Det er bare dumt å kutte seg på armen, kanksje det hjelper veldig i det du kutter deg der, men etterpå når blodet kommer rennende blir alt et helvette og man følser seg så fæl innvendig. Ikke la tankene styre deg min venn. 6898182[/snapback] Mhm, måtte jo prøve det da. Selv om det svir litt nå. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Bundy, hvorfor i det heletat prøve å kutte seg på armen? 6898155[/snapback] Jeg vet ikke, tanken frista. 6898168[/snapback] Som Mushi sier, Det er bare dumt å kutte seg på armen, kanksje det hjelper veldig i det du kutter deg der, men etterpå når blodet kommer rennende blir alt et helvette og man følser seg så fæl innvendig. Ikke la tankene styre deg min venn. 6898182[/snapback] Mhm, måtte jo prøve det da. Selv om det svir litt nå. 6898188[/snapback] Hvorfor? Det er litt teit. Har du problemer, snakk med venner eller psykolog. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Så rart å se bildet av deg Uland. Hadde trodd du var mye eldre.... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det svir altid etter et kutt da, men handlingen i seg selv er ikke særlig smart Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hmm, engelskmenn og regler. De går ikke overens. 6898186[/snapback] Bare de får pommes frites og øl er de stort sett fornøyde... Også må man bare holde seg unna, de er ikke ute for å få oppmerksomhet av servitøren Men jeg kan tenke meg at de ikke rydder etter seg! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Mhm, måtte jo prøve det da. Selv om det svir litt nå. 6898188[/snapback] Så lenge du ikke prøver det igjen gjør det ingenting. Lov meg det. Er lite gøy å sitte å titte på senene inni armen og desperat prøve å lappe det sammen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvorfor? Det er litt teit. Har du problemer, snakk med venner eller psykolog. 6898192[/snapback] Nja, har ikke noe særlig "kutte problemer". Fikk bare lyst til å prøve det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hmm, kanksje du er en sånn person som påvirker ande med homosexuelle tanker? Men seriøst. Litt rart at du har en virkningen på folk, mulig du er tiltrekkende og ser ut som en homo? 6898182[/snapback] hehe. nei vil da ikke anta jeg ser ut som en homo. Men jeg har jo tatt vekk skjegget Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Så rart å se bildet av deg Uland. Hadde trodd du var mye eldre.... 6898196[/snapback] Skinnet bedrar tudeligvis, kan legge til at selv om han ser ung ut, så er han usedvanlig grei Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hmm, kanksje du er en sånn person som påvirker ande med homosexuelle tanker? Men seriøst. Litt rart at du har en virkningen på folk, mulig du er tiltrekkende og ser ut som en homo? 6898182[/snapback] hehe. nei vil da ikke anta jeg ser ut som en homo. Men jeg har jo tatt vekk skjegget 6898209[/snapback] Sjegget var nok de avgjørende Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Mhm, måtte jo prøve det da. Selv om det svir litt nå. 6898188[/snapback] Så lenge du ikke prøver det igjen gjør det ingenting. Lov meg det. Er lite gøy å sitte å titte på senene inni armen og desperat prøve å lappe det sammen. 6898199[/snapback] Jeg lover, jeg skal ikke kutte meg igjen. Har noen av dere prøvd å ha salt på armen? Også ha en isbit på det skikkelig lenge? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Altså, er det noen her som vet om bundy er seriøs nå eller ikke? Er han bare sånn? Må spørre dere da han stort sett overser mine poster. Er du full bundy? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Har noen av dere prøvd å ha salt på armen? Også ha en isbit på det skikkelig lenge? 6898221[/snapback] Hiv salt eller spray parfyme på såret. Da svir det greit. Isbit gjør også ganske vondt i lengden, bare pass på å ikke ha den så lenge at det blir frostskade. @Rasch: jeg veit ikke og jeg bryr meg ikke. Tar han seriøst jeg selv om han kødder mye innimellom. Endret 19. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Endelig ferdig med å øve til første 2FY prøve, som jeg skal ha i morra Lenke til kommentar
Seether Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hehe. nei vil da ikke anta jeg ser ut som en homo. Men jeg har jo tatt vekk skjegget 6898209[/snapback] Du ser absolutt ikke ut som en homo. Om man tenker på stereotype homser da. Du kunne jo alltids vært "mannen" i forholdet Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Crazykimmi og Seether. Ikke sant jeg ikke ser homo ut uten skjegg! hmfr *Spare opp igjen* Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Altså, er det noen her som vet om bundy er seriøs nå eller ikke? Er han bare sånn? Må spørre dere da han stort sett overser mine poster. Er du full bundy? 6898228[/snapback] Tror kanskje han ble litt rar av å ha "ferie" i to uker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg