Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

En gutt tok på ræva mi i dag, også kysse han meg. og jeg kyssa tilbake.

6898093[/snapback]

jeg hadde ikke brydd meg om en gutt tok på ræva, men hvis han hadde prøvd å kysse meg hadde jeg bare gitt han et kne mellom beina :)

6898106[/snapback]

Han skal komme hit på fredag da! Jeg føler det på meg, kanskje jeg får napp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter og lurer på senga. Har førstevakt imorgen, 450 lunsjgjester... Kan bli lett slitsomt, mye stemmer på en gang :hrm:

Men kommer jeg til å få lagt meg før jeg har vært med på å spamme noen sider?

6898083[/snapback]

Hvor jobber du? I en kantine?

6898097[/snapback]

Hotell. Det er i utgangspunktet plass til 250 gjester med standardoppsett, så morgendagen kan bli litt masete...

6898112[/snapback]

Jepp. Jobber på LNG plant her i Hammerfest. Vi har ca. 1600 til frokost. 8-900 lunsj, og kvelds/middag er det 1900. Det er NOK å gjøre!

Lenke til kommentar

6898093[/snapback]

jeg hadde ikke brydd meg om en gutt tok på ræva, men hvis han hadde prøvd å kysse meg hadde jeg bare gitt han et kne mellom beina :)

6898106[/snapback]

Har du aldri kyssa en gutt?

6898111[/snapback]

Nei, har aldri kyssa en gutt, men har kysset fetteren min på kinnet, men jeg fikk penger for det :w00t:

Uansett kommer jeg aldri å kysse en gutt, det strider mot min bevisthet å kunnet finne på noe slikt..

Lenke til kommentar

6898093[/snapback]

6898106[/snapback]

Har du aldri kyssa en gutt?

6898111[/snapback]

Nei, har aldri kyssa en gutt, men har kysset fetteren min på kinnet, men jeg fikk penger for det :w00t:

Uansett kommer jeg aldri å kysse en gutt, det strider mot min bevisthet å kunnet finne på noe slikt..

6898117[/snapback]

Hmm. er jeg veldig homoseksuell når jeg sier at jeg har kysset 3-4 gutter? Alle i fylla da! :D Det er morsomt, men jævli ekkelt!

Hvem fae* er så full av penger at de er villig til å gi det for å se en gutt kysse en annen på kinnet? ^^

Lenke til kommentar

Sikker på dette da? kan jo hende du prøver å skjule noe for oss her Ø,B  :tease:

6898108[/snapback]

Og en annen gang. ekstremtilfelle. Jeg stod i telefonen og prata, utpå lørdagsnatta. Også kommer det en klengete fyr. Dytter han litt unna bare, men er jo i tlf, også begynner'n å kysse meg på kinnet. Jeg stakk av før jeg ble voldtatt da. Altså, kvinnfolk hadde gått an men :p

Men min dyriske utstråling da vettu. Kan ikke noe for det

Lenke til kommentar

Sikker på dette da? kan jo hende du prøver å skjule noe for oss her Ø,B  :tease:

6898108[/snapback]

Og en annen gang. ekstremtilfelle. Jeg stod i telefonen og prata, utpå lørdagsnatta. Også kommer det en klengete fyr. Dytter han litt unna bare, men er jo i tlf, også begynner'n å kysse meg på kinnet. Jeg stakk av før jeg ble voldtatt da. Altså, kvinnfolk hadde gått an men :p

Men min dyriske utstråling da vettu. Kan ikke noe for det

6898128[/snapback]

Hehe, sikker på at det ikke skjedde mer der da?

Men sån seriøst så var det bra du kom deg unda, kunne jo henda hadde tatt telefonen din og lagt på, deretter så.. Vi ser O.B medvillig blir med bak et hjørne

Jeg hadde ikke taklet at en gutt kysset meg på kinnet, da om det var med tanker på noe helt annet liksom. Det er bare ekkelt.

Lenke til kommentar
LNG er naturgass! :) Statoil som bygger. Har et budsjett på 50 milliarder ++.

6898137[/snapback]

Kantine blir på en litt annen måte. Hvite tøyduker/servietter, uniform på servitørene, og en ledelse som tror vi ligger i toppen når det gjelder standard/service... Også en tulling av en avdanket direktør som kommer til å gå rundt for å sjekke om folk er på tur for å ta seg en røyk... Liker ikke når vi har mer enn 200 lunsj, blir så mye fjas!

Lenke til kommentar
Ai, prøvde å kutte meg på armen. Fy faen så ekkelt. Får frysninger av å tenke på det.(tåler ikke kniv mot hud)

6898150[/snapback]

Ikke gjør det. Kommer ingenting godt ut av det. Hjelper jævlig der og da, men alt bare faller sammen når det slutter å blø og du føler deg helt råtten innvendig. Er veldig avhengighets-skapende også. Er ikke pent å se ut som et norgeskart av arr.

La være å prøv. Værsåsnill.

Lenke til kommentar
LNG er naturgass! :) Statoil som bygger. Har et budsjett på 50 milliarder ++.

6898137[/snapback]

Kantine blir på en litt annen måte. Hvite tøyduker/servietter, uniform på servitørene, og en ledelse som tror vi ligger i toppen når det gjelder standard/service... Også en tulling av en avdanket direktør som kommer til å gå rundt for å sjekke om folk er på tur for å ta seg en røyk... Liker ikke når vi har mer enn 200 lunsj, blir så mye fjas!

6898151[/snapback]

Det er sant. For.eks. tar de med seg fat osv til oppvasken selv. Men på lørdagene er det som på et hotell. Hvite duker osv. Men de er av papir, så de er bare å rive av etter hvert! :D Ikke trenger vi å være så sykt service innstilt her heller. Men det med sjefen din kjenner jeg meg igjen på. De gir oss beskjed når vi kan ta pause osv.

Men på den annen side, de som spiser her er annleggsabeidere fra hele verden, og de er stort sett en gjeng med apekatter.

Lenke til kommentar
Men sån seriøst så var det bra du kom deg unda, kunne jo henda hadde tatt telefonen din og lagt på, deretter så..  Vi ser O.B medvillig blir med bak et hjørne

Jeg hadde ikke taklet at en gutt kysset meg på kinnet, da om det var med tanker på noe helt annet liksom. Det er bare ekkelt.

6898145[/snapback]

"øhhh du, jeg ringer deg opp igjen etterpå jeg" Han var jo dreeeta full, men uansett da, slikt gjør man bare ikke.

Virker som om alle gutter blir gay rundt meg :p

Hey you, out there in the cold

Getting lonely, getting old

Can you feel me?

Hey you, standing in the aisles

With itchy feet and fading smiles

Can you feel me?

Hey you, dont help them to bury the light

Dont give in without a fight.

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Gjest