Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Admins are weak! :D

Sett am3k på saken!

6895142[/snapback]

Am3k is weak :p

Det skulle virkelig jeg også likt å finne ut, vi jobber med saken i regi med Dotten, brukeren har også sneket seg unna hele Moderator laget og oss admins  :no:

6895094[/snapback]

En skikkelg luring da altså?

Herregud, slike folk kan jeg ikke fordra.

Går det ikke ann å permbanne han med IP-adresse eller slikt?

6895143[/snapback]

Jepp vi har med en skikkelig luring å gjøre her. Vi kan jo ikke banne IP-adressen hans, han ruker Proxy-er til å gjemme seg o.l :(

6895184[/snapback]

Snaker vi en hacker eller noe her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Admins are weak! :D

Sett am3k på saken!

6895142[/snapback]

Am3k is weak :p

6895184[/snapback]

Nå som vi kom inn på det temaet, så har jeg nettopp bedt om Dotten og am3k om deres tilatelse til å lage den tråden om dem. Så har begynt å planlegge. Håper på positiv tilbake melding fra dem begge fordi jeg både tror og håper dette blir noe utrolig bra som både de og andre forumbrukere finner morsomt og hyggelig :)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Jepp vi har med en skikkelig luring å gjøre her. Vi kan jo ikke banne IP-adressen hans, han bruker Proxy-er til å gjemme seg o.l, etter hva jeg hørt..  :(

6895184[/snapback]

:hmm:

Politianmeldelse? :p

Han er jo en Ukjent_bruker, han  er høffelig og skriver molaiserende, så jeg vet ikke jeg :)  Dere får nesten lure selv, han snek jo til seg siste ordet i SO4...

Selv Ueland sliter med å spore denne ukjent_bruker  :ohmy:

6895200[/snapback]

Hehe, greit at han er høflig og slikt, men han skal jo ikke holde på med dette fordet.

Pokker da, fikk han Siste Ordet i 4'ern? :what:

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...