Ø.B. Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Zoran Nikolovic (35) fra Beograd ble nylig sendt til sykehuset etter at han hadde hatt sex med et pinnsvin. Årsaken var at Nikolovics heksedoktor hadde rådet ham til å gjennomføre et samleie med dyret for å kurere hans problem med for tidlig utløsning! Men i stedet for å bli helbredet, endte Zoran opp på operasjonsbordet etter at det lille dyrets pigger hadde både penetrert og kuttet opp penisen hans. - Dyret er uskadet etter hendelsen, og vi har til alt hell klart å reparere mannens kjønnsorgan, forteller en talsmann for sykehuset til Ananova. *Byen* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Lasse Gjertsen på youTube er jo genial! Altså, han kan virkelig bli noe innenfor filmnorge Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg er et offer for rasisme sier vi, jeg får ikke lov til å ha siggen min selv om den ikke er imot retningslinjene, issi bikuz im black? Endret 19. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 JEg er et offer for rasisme sier vi, jeg får ikke lov til å ha siggen min selv om den ikke er imot retningslinjene, issi bikuz im black? 6894067[/snapback] Den signaturen du har nå kan du bare fjerne med en eneste gang. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Zoran Nikolovic (35) fra Beograd ble nylig sendt til sykehuset etter at han hadde hatt sex med et pinnsvin. Årsaken var at Nikolovics heksedoktor hadde rådet ham til å gjennomføre et samleie med dyret for å kurere hans problem med for tidlig utløsning! Men i stedet for å bli helbredet, endte Zoran opp på operasjonsbordet etter at det lille dyrets pigger hadde både penetrert og kuttet opp penisen hans. - Dyret er uskadet etter hendelsen, og vi har til alt hell klart å reparere mannens kjønnsorgan, forteller en talsmann for sykehuset til Ananova. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) JEg er et offer for rasisme sier vi, jeg får ikke lov til å ha siggen min selv om den ikke er imot retningslinjene, issi bikuz im black? 6894067[/snapback] Den signaturen du har nå kan du bare fjerne med en eneste gang. 6894074[/snapback] Sånn fiksa lalala Endret 19. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) @ Den store P Det var da svært som du ble grinete over at Jarmo ikke tillot signaturen din da? =/. Endret 19. september 2006 av Kepp Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) @ Den store PDet var da svært som du ble grinete over at Jarmo ikke tillot signaturen din da? =/. 6894105[/snapback] Ja, akkurat det var jo ment som en spøk da, men så fikk jeg ikke lov til å ha den, og det irriterer meg for det var ikke noe galt i den, ikke min skyld at mods ikke har humor Endret 19. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sånn fiksa lalala 6894083[/snapback] Blaaaasfemiii, raporterad. Dessuten vet du ikke hva nazisme er, ser det ut som. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sånn fiksa lalala 6894083[/snapback] Blaaaasfemiii, raporterad. Dessuten vet du ikke hva nazisme er, ser det ut som. 6894114[/snapback] Jo for hitler ville ikke at folk skulle snakke stygt om han, så det så! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jo for hitler ville ikke at folk skulle snakke stygt om han, så det så! 6894121[/snapback] EHEHEHE HEHA LOL?! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Unnskyld meg for at jeg er en dum kødd da, skal stikke å skyte meg, vis det får deg til å føle deg bedre Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei. Nå er jeg tilbake Hatt det gøy? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei. Nå er jeg tilbake Hatt det gøy? 6894137[/snapback] Ja, har hatt det jævla gøy Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Da skal man ut og ta "høstbilder" til en fotoinnlevering. Snacks. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Unnskyld meg for at jeg er en dum kødd da, skal stikke å skyte meg, vis det får deg til å føle deg bedre 6894133[/snapback] Aldri sagt at du er en dum kødd eller at du skal skyte deg, men du har det med å overdrive og overreagere? Samt at du har vært en smule usaklig i denne sammenhengen. Bruk Sloganizer, perfekt for signaturer! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Unnskyld meg for at jeg er en dum kødd da, skal stikke å skyte meg, vis det får deg til å føle deg bedre 6894133[/snapback] Aldri sagt at du er en dum kødd eller at du skal skyte deg, men du har det med å overdrive og overreagere? Samt at du har vært en smule usaklig i denne sammenhengen. Bruk Sloganizer, perfekt for signaturer! 6894147[/snapback] Jeg har litt tendenser med å overreagere det vet jeg, og hissig kan e bli, men jeg har adhd og da er det ikke så lett å la vær Men jeg er mann nok til å si unnskyld for min oppførsel og unnskyld vis e sårte følelsene til noen, det var overhodet ikke meninga. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har litt tendenser med å overreagere det vet jeg, og hissig kan e bli, men jeg har adhd og da er det ikke så lett å la vær Men jeg er mann nok til å si unnskyld for min oppførsel og unnskyld vis e sårte følelsene til noen, det var overhodet ikke meninga. 6894159[/snapback] Jau, men det går bra. Jeg syns iallefall det er bra du sier beklager! Egentlig er det ikke noe stort problem da... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ja, har hatt det jævla gøy 6894142[/snapback] Jeg og Gleder meg til typen kommer hjemog jeg ikke er alene mer. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg har litt tendenser med å overreagere det vet jeg, og hissig kan e bli, men jeg har adhd og da er det ikke så lett å la vær Men jeg er mann nok til å si unnskyld for min oppførsel og unnskyld vis e sårte følelsene til noen, det var overhodet ikke meninga. 6894159[/snapback] Jau, men det går bra. Jeg syns iallefall det er bra du sier beklager! Egentlig er det ikke noe stort problem da... 6894163[/snapback] Å si unnskyld eller tingen vi krangla om? begge er små ting men, aargh whatever Vi er alle venner og vi har lagt den vonde tiden bak oss Endret 19. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg