Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da faren min hadde disse og jeg var hjemme aleine, tok de 15 min før politiet var på døra og sa at naboer hadde klaget på høy lyd^^

Kjipe naboer da.

6893167[/snapback]

De fleste har flytta nå..kommet inn nye, enda kjipere mennesker, narkomane blant anna, gla for at jeg ikke har småsøken som må fyke rundt å spise på brukte sprøytespisser. Dra ditt lass, dytt en knarkis foran en buss idag!

Jævla blodsugere som ikke gjør noe nytte for seg.

Lenke til kommentar
Da faren min hadde disse og jeg var hjemme aleine, tok de 15 min før politiet var på døra og sa at naboer hadde klaget på høy lyd^^

6893148[/snapback]

Hehe. Bare passe på at ikke purken kommer for ofte. De tar anlegget til slutt :hrm:

Sinnsykt! Noen som har denne?

6893171[/snapback]

Faren til en kompis av meg har den, har ikke hørt så mye klager fra hans del akkurat.

Lenke til kommentar
Hva er det du skal da? Skal jeg komme å holde deg i handa?

6893223[/snapback]

Skal til psyk. Er så bortkasta å dra dit pluss at hele verden bryter sammen etter jeg er ferdig. Litt rart. Tror det er etterpå jeg gruer meg til.

Vil gjerne ha en hånd å klamre meg fast i ja :)

Lenke til kommentar
Hva er det du skal da? Skal jeg komme å holde deg i handa?

6893223[/snapback]

Skal til psyk. Er så bortkasta å dra dit pluss at hele verden bryter sammen etter jeg er ferdig. Litt rart. Tror det er etterpå jeg gruer meg til.

Vil gjerne ha en hånd å klamre meg fast i ja :)

6893231[/snapback]

Du kan klamre deg rundt hele meg vis det får deg til å føle deg bedre.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Må betale for bussen i kronestykker  :ermm: Kom plutselig på at ejg ikke hadde noen penger og måtte rane sparebøssa.

6893254[/snapback]

Husk på å gi han en og en. Da blir alle på bussen glade :).

6893259[/snapback]

Og bussjåførene pleier bare å si at du skal gå å sette deg så får du gratis buss :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...