Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jeg fyre opp tidsmaskinen?

6892984[/snapback]

Yes please :) Det beste er om du kunne ha flyttet klokka en time frem så jeg slapp å sitte her å vente. Tar snart knekken på meg.

6893000[/snapback]

Meg: Nei jeg mangler bensin og det er umulig å få tak i mer

Petter: jammen, du kan bar

Meg: NEI SIER JEG! det er umulig!

Petter: Jame

Meg: NEI!! *slå petter*

Petter* *whimper*

Meg: Unnskyld, du vet jeg bare slår deg fordi jeg er gla i deg *kosepå*

Lenke til kommentar
Meg: Nei jeg mangler bensin og det er umulig å få tak i mer

Petter: jammen, du kan bar

Meg: NEI SIER JEG! det er umulig!

Petter: Jame

Meg: NEI!! *slå petter*

Petter* *whimper*

Meg: Unnskyld, du vet jeg bare slår deg fordi jeg er gla i deg *kosepå*

6893023[/snapback]

Så du kan ikke hjelpe meg fordi petter bitcher og du er tom for bensin på deloreanen?

Endret av mushi
Lenke til kommentar
JIPPII!! YESSSS!! :w00t:  :w00t:  Fikk gå 3 timer før i dag fordi læreren var syk og vi hadde ingen vikar! :w00t:  :w00t:  JAAAAAAAAAAAA!

6893082[/snapback]

Altså er ingen som tvinger deg til å være på skolen, om du hater det så mye, bytt skole/linje eller enda bedre få deg en jobb :-)

Lenke til kommentar
nei jeg måtte jobbe hehe, glemte meg litt :p

Men Bensing mangel i byen sier vi, prøvde med havre men det gikk dårlig, trenger ny motor...

6893099[/snapback]

Haha. Jeg som forventa det lange og fine inlegget nå :!:

Nedtur ass!

Nå spiller han trommer. Ungen har spilt trommer nesten hver dag i et år, og eier fortsatt ikke et musikalt bein i hele kroppen. Klarer ikke 3 takter riktig engang. Blir litt oppgitt. Nestn alle naboene har klagd, men til ingen nytte. Botrskjemte møkka dritt fitte unge.

Lenke til kommentar
Nå spiller han trommer. Ungen har spilt trommer nesten hver dag i et år, og eier fortsatt ikke et musikalt bein i hele kroppen. Klarer ikke 3 takter riktig engang. Blir litt oppgitt. Nestn alle naboene har klagd, men til ingen nytte. Botrskjemte møkka dritt fitte unge.

6893112[/snapback]

Okey, nå må du bestemme deg, om det er en gutt, kana han ikke ha/være fitte...

Lenke til kommentar
nei jeg måtte jobbe hehe, glemte meg litt :p

Men Bensing mangel i byen sier vi, prøvde med havre men det gikk dårlig, trenger ny motor...

6893099[/snapback]

Haha. Jeg som forventa det lange og fine inlegget nå :!:

Nedtur ass!

6893112[/snapback]

Skal jeg komme å true han litt?

kan du stå bak og si, OH NO YOU DID NOT JUST SAY THAT!! OOOH SNAP NIGGAH!! YOU GONNA GET IT NOW!

:D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...