krage83 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Må du prate irsk vis noen ringer til deg å vil ha hjelp da krage? 6892245[/snapback] neh, prater norsk jeg :-) Jobber med norske bedriftskunder:) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Må du prate irsk vis noen ringer til deg å vil ha hjelp da krage? 6892245[/snapback] neh, prater norsk jeg :-) Jobber med norske bedriftskunder:) 6892249[/snapback] Åja...tenkte bare siden du sitter i Dublin da hadde det jo vært ganske logisk at du måtte prata litt engelsk...kanskje? Men siden du ikke jobber med irer så er det vel ikke så logisk allikavel, men det visste jo ikke jeg Endret 19. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Åja...tenkte bare siden du sitter i Dublin da hadde det jo vært ganske logisk at du måtte prata litt engelsk...kanskje? Men siden du ikke jobber med irer så er det vel ikke så logisk allikavel, men det visste jo ikke jeg 6892256[/snapback] Nei det kunne du ikke vite :-) Prater dog litt engelsk på jobb (med kollegaer), men på telefon prater jeg bare norsk :-) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hva gjør du i Dublin da? Du jobber jo, men hvorfor er du der? Vis det ikke gjør noe at jeg spør...For meg virker det jo litt tungvindt å reise til Irland for å jobbe, vis man ikke jobber med noe spesielt da Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hva gjør du i Dublin da? Du jobber jo, men hvorfor er du der? Vis det ikke gjør noe at jeg spør...For meg virker det jo litt tungvindt å reise til Irland for å jobbe, vis man ikke jobber med noe spesielt da 6892267[/snapback] outsourcing, jeg gir support til et stort internasjonalt firma med avdelinger i flere land, deriblant norge. De har outsourcet mesteparten av it-driften sin til et annet firma, som har lokalisert første og andre linjen til dublin (hvor de også har først og andre linje for mange andre firmaer). Slik er verden i dag, teknologien gjør at jeg kan sitte hvor som helst i verden å gi telefon support og ta remote takeover på maskiner, som er plassert hvor som helst :-) Sammtidig er løns og arbeidsvilkårene noe dårligere i Irland, enn i Norge, så det er billigere å ha meg ansatt her enn i Norge. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Ta dere sammen folkens, dette er det mest patetiske forsøket på spamming jeg har sett på flere uker. Ikke en gang en side på halvannen time... SKAMMELIG! Endret 19. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ta dere sammen folkens, dette er det mest patetiske forsøket på spamming jeg har sett på flere uker. Ikke en gang en side på halvannen time... SKAMMELIG! 6892320[/snapback] Veit vi kan ikke spmme Kan ikke du være her å hjelpe oss? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ta dere sammen folkens, dette er det mest patetiske forsøket på spamming jeg har sett på flere uker. Ikke en gang en side på halvannen time... SKAMMELIG! 6892320[/snapback] Veit vi kan ikke spmme Kan ikke du være her å hjelpe oss? 6892327[/snapback] Tok meg frokostpause nå, men jeg er virkelig nødt til å få displayet opp og gå på den fordømte kopimaskina. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Tok meg frokostpause nå, men jeg er virkelig nødt til å få displayet opp og gå på den fordømte kopimaskina. 6892334[/snapback] La kopimaskinen styre sitt eget liv, du er jo strengt ttt pokka nødt å være her i SO Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Tok meg frokostpause nå, men jeg er virkelig nødt til å få displayet opp og gå på den fordømte kopimaskina. 6892334[/snapback] La kopimaskinen styre sitt eget liv, du er jo strengt ttt pokka nødt å være her i SO 6892340[/snapback] "Eh, du lærer... jeg er nødt til å få sitte på datamaskina mi og spamme på et slik forum resten av dagen jeg, er det greit?" Jepp, jeg VET at den kommer til å slå gjennom EDIT: og: NEI, jeg har ingen planer om å klippe håret og få meg en jobb enda Endret 19. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg kan spamme vis jeg vil da, men min spamming er kjedelig, jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg kan spamme vis jeg vil da, men min spamming er kjedelig, jeg trenger hjelp! 6892360[/snapback] Tygg noen piller og la det stå til. Jeg vandrer nå ned igjen til kopimaskinene, neste spamming vil forekomme ca kl 1130. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg trenger ikke å tygge piller får å gjøre det...Jeg må tygge piller får å ikke gjøre det. Men kom igjen vi klarer dette, ingen grunn for panikk. Noen som har noe gøy å dele med oss? Endret 19. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Dere suger i spamming hele gjengen. Bare Bundy som virkelig kan det. Takk gud for fritime. Må gjøre fysikkrapporten. *jobbe* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg fikk nettop en telefon! men det var ikke til meg...*cry* Endret 19. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 "Eh, du lærer... jeg er nødt til å få sitte på datamaskina mi og spamme på et slik forum resten av dagen jeg, er det greit?" Jepp, jeg VET at den kommer til å slå gjennom Ansvar for egen læring. lærern skal da svare, ja ja jeg er ikke mora/faren din, min jobb er ikke å tvinge deg til å lære noe... EDIT: og: NEI, jeg har ingen planer om å klippe håret og få meg en jobb enda 6892342[/snapback] Ja ja, da får du mekke kopimaskiner istede for å spamme forum i bytte mot penger Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Takk gud for fritime. Må gjøre fysikkrapporten. *jobbe* 6892388[/snapback] Nei nei nei, du må være her å lære oss å spamme ikke drive å fjase med fysikk! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Skole er dårlig, spamming er bra Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 2Mx <3 Nei, gleder meg til kino i kveld. Bundy er konge! FTW Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Skole er dårlig, spamming er bra 6892410[/snapback] Du har forstått det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg