Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal til for å bli security crew på hw-lan?

b|real:Takk b-real. Puss på lanken. zzz  :love:

6891796[/snapback]

"SECURITY: Ansvarlig for sikkerhet under hele arrangementet. Aldersgrensen for crewmedlemmer her er 18 år."

Og passer du de kravene så tar du kontakt med gruppe.Ueland og skriver en søknad til hvis du er interessert! Følgende informasjon må inkluderes: Fullt navn, eventuelt nick, e-post, alder, relevant erfaring og ønsket crew-

Og intet problem AnAnAs :)

SteffyBoy:Hm...statistikk tilgjengelig? :)

6891774[/snapback]

Jeg kan godt lete, hvis du er interessert; jeg har kun det jeg har blitt fortalt.

6891797[/snapback]

Urk, neida, jeg lurte bare på om du hadde, trenger ikke å lete :)
Lenke til kommentar
SteffyBoy:Hm...statistikk tilgjengelig? :)

6891774[/snapback]

Jeg kan godt lete, hvis du er interessert; jeg har kun det jeg har blitt fortalt.

6891797[/snapback]

Urk, neida, jeg lurte bare på om du hadde, trenger ikke å lete :)

6891816[/snapback]

Sammenheng finnes, men det statistikk vil kreve en studie som gav IQ-tester og samtidig spurte etter neglebitevaner. Selv Google vil slite med det :wee:

Kanskje jeg blir den første til å kartlegge neglebitefenomenet, slik at det blir den nye IQ-testen.

Lenke til kommentar

Fikk litt sånn stusselig-følelse mot en kompis jeg var hos idag, plutselig krøp han rundt på teppet under bordet og lette etter rester fra hasjen han røkte tidligere på dagen. "Kanskje jeg finner et lite korn!! *krype krype krype* JAAA (holdt opp en flis av en tobakksbit)." Så stappa han den lille flisa inn i en sigg, og sugde det han var mann for, for å kanskje føle LITT rus fra den mikroskopiske hasjflisa inni der...snodig.

Lenke til kommentar
Fikk litt sånn stusselig-følelse mot en kompis jeg var hos idag, plutselig krøp han rundt på teppet under bordet og lette etter rester fra hasjen han røkte tidligere på dagen. "Kanskje jeg finner et lite korn!! *krype krype krype* JAAA (holdt opp en flis av en tobakksbit)." Så stappa han den lille flisa inn i en sigg, og sugde det han var mann for, for å kanskje føle LITT rus fra den mikroskopiske hasjflisa inni der...snodig.

6891841[/snapback]

stakkar fyr, hvem sa shit ikke var avhengighetsskapende :p du burde snakke med han...

Lenke til kommentar
Fant en brun liten klump ista. Ble litt deppa da jeg skjønte det var sjokolade.  :hrm:

6891826[/snapback]

Hehe, du er neppe den første ;)

6891841[/snapback]

HAHA!! Brilliant. Var omtrent som når jeg var hos en bekjent av meg som var helt febrilsk og åpnet støvsugerposen for å se om han kunne finne noe hahaerm.gif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...