Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bet huden ved neglene også. og reiv av neglene. Men jeg aner ikke hvor lenge jeg har bitet negler. Men nå når det vokser negler så aner jeg ikke hva je gskal gjøre med det liksom :p

6891714[/snapback]

Bit de av for faen! :dribble:

Neida. Alle har en neglesaks liggende. Kipp av å spis opp :wee:

Lenke til kommentar
Hvorfor bite negler? Det er stygt, smaker pyton og gir ikke noe tilfredstillelse i det hele tatt jo :shrug:

6891719[/snapback]

Hvorfor være klaustrofobisk i trange rom når fysikk forteller oss at rommet faktisk ikke blir mindre? Irrasjonell oppførsel er noe alle driver med til en viss grad. Personlig klarer jeg å slutte med Cola hvis jeg har en vannflaske i nærheten, da avhengigheten ligger i å ha noe i munnen til enhver tid.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Jeg bet huden ved neglene også. og reiv av neglene. Men jeg aner ikke hvor lenge jeg har bitet negler. Men nå når det vokser negler så aner jeg ikke hva je gskal gjøre med det liksom :p

6891714[/snapback]

Bit de av for faen! :dribble:

6891717[/snapback]

NEI! :cry:

Hvorfor bite negler? Det er stygt, smaker pyton og gir ikke noe tilfredstillelse i det hele tatt jo :shrug:

6891719[/snapback]

Tvangtanker/uvane, pluss det gir deg en sånn god følelse :love:

Lenke til kommentar
Tro meg, det gir tilfredstillelse. Jeg er en neglebiter og har prøvd å slutte i fem år, uten hell.  :(

6891722[/snapback]

Huff...jeg grøsser bare ved tanken av å bite negler jeg :ermm:
Hvorfor være klaustrofobisk i trange rom når fysikk forteller oss at rommet faktisk ikke blir mindre? Irrasjonell oppførsel er noe alle driver med til en viss grad. Personlig klarer jeg å slutte med Cola hvis jeg har en vannflaske i nærheten, da avhengigheten ligger i å ha noe i munnen til enhver tid.

6891724[/snapback]

Vel, bite negler er vel mere avhengihetskapende så det vil nok perhaps gjelde mere det siste du sa vil jeg tro på en måte :)

Men jau..you got a point!

Hvordan kan du si noe sånt!

Bite negler er bedre enn sjokolade.  :love:

6891725[/snapback]

Skal jeg si deg hemmeligheten? Først så har du en pc med internett-tikobling. Så bruker du tastaturet i samsvar med musa for de som måtte behøve det og åpne nettleseren din. Så trykker du deg videre til denne posten og trykker reply, og så finner du tastaturet igjen og så skriver du ;)
Lenke til kommentar
Hvordan kan du si noe sånt!

Bite negler er bedre enn sjokolade.  :love:

6891725[/snapback]

Skal jeg si deg hemmeligheten? Først så har du en pc med internett-tikobling. Så bruker du tastaturet i samsvar med musa for de som måtte behøve det og åpne nettleseren din. Så trykker du deg videre til denne posten og trykker reply, og så finner du tastaturet igjen og så skriver du ;)

6891740[/snapback]

oj. der lærte jeg noe nytt ^^

Lenke til kommentar
Weeeow, vi har så mye til felles! :ohmy:

6891761[/snapback]

Jeg veit. Har psyken din sagt noe mer kult? Kanskje vi er mer like enn vi aner :cool:

6891763[/snapback]

Neh, bare at jeg skal tenke på konsekvensene på ting jeg gjør osv. Jeg går ikke til psykolog lengre, jeg måtte sikkert bare dit for at de skulle kartlegge den psykiske profilen min eller hva faen :p

Lenke til kommentar
Neh, bare at jeg skal tenke på konsekvensene på ting jeg gjør osv. Jeg går ikke til psykolog lengre, jeg måtte sikkert bare dit for at de skulle kartlegge den psykiske profilen min eller hva faen :p

6891765[/snapback]

Kartlegge psyken? Den har vel du i siggen....?! :p

Lenke til kommentar

6891765[/snapback]

Jeg går fordi jeg er føkka i hodet og skal få trygd :wee: Min sa at jeg gjør det jeg tenker mer virkelig enn det som skjer rundt meg. At jeg stoler blindt på alt jeg tenker, men tviler på hva ekte mennesker sier til meg. Pluss at jeg er extremt negativ og klarer aldri se det positive i ting :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...