Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da som du har innrømmet et feilgrep, skal jeg til og med famle meg fornøyd til sengs :wee:

6891346[/snapback]

Jeg innrømmer intet jeg, jeg svarte bare noe for å tilfredstille deg/dere ;)

6891354[/snapback]

Storslask!

Eller som jeg ville sagt det på rå, ekte brøtning:

Bær dej ått, di stibbine hore :whistle:

Nå tror jeg at jeg mener det; God natt.

Lenke til kommentar

Link til samme sak i en annen av avis? Av prisipp leser jeg aldri VG, med mindre jeg skal le av tullete ordbruk.

6891470[/snapback]

Finner desverre ikke.

Lite utdrag til deg så du slipper å trykke ^^

Da Jeanette Winther kom hjem med barna til huset sitt på Eidsvoll lørdag, trodde hun ikke sine egne øyne. Utenfor inngangen lå naboens avlivede hund i en pose.

- Jeg så ikke at det var en død hund med det samme og trodde naboen hadde lagt ut dekk. Men det viste seg å være en død rottweiler, sier hun.

Fordi Andersen ikke gjorde opp for avlivning og kremering, bestemte dyreklinikken seg for å levere den døde hunden tilbake. Men huset har tre boliger og hunden endte opp ved feil inngang.

- Den lå rett foran utgangspartiet mitt. Jeg tenkte «Herregud. Det er ikke sant,» sier Winther.

Hun fikk barna på to, fire og 12 år inn i leiligheten i en fart så de ikke skulle få øye på det døde kadaveret. Winther tror likevel 12-åringen fikk med seg at det lå en død hund i posen.

- Han sa nesten ikke noe resten av dagen, sier Winther.

Lenke til kommentar
Sweet, ses 5 av 24 = forhåndsbestilt.

Filmene er forresten hentet fra Bergen, 200-og-noen DVDer hviler på sengen min nå, de resterende fikk jeg plass til i hyllen:

6891494[/snapback]

Begynner å få plassproblemer jeg også. Skulle ønske jeg gikk på ungdomsskolen igjen, så kunne jeg brukt K&H-timene på å lage en ny hylle.

Lenke til kommentar
Sweet, ses 5 av 24 = forhåndsbestilt.

Filmene er forresten hentet fra Bergen, 200-og-noen DVDer hviler på sengen min nå, de resterende fikk jeg plass til i hyllen:

6891494[/snapback]

Begynner å få plassproblemer jeg også. Skulle ønske jeg gikk på ungdomsskolen igjen, så kunne jeg brukt K&H-timene på å lage en ny hylle.

6891504[/snapback]

Jeg har tre dvd-skap og 7-8 halvmeter høye bunker med dvd-filmer stående på soverommet :blush: Ikke turt å telle dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...