Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje han forsørger seg om at du har det bra thea? Trenger ikke å være noe mere..

6891240[/snapback]

At jeg har det bra? Hvis han hadde tatt seg bryet å følge etter meg, så hadde han jo funnet ut det ganske kjapt.

6891251[/snapback]

Hehe, har du havnet i admin dump space nå.. :wee:

Lenke til kommentar
Kanskje han forsørger seg om at du har det bra thea? Trenger ikke å være noe mere..

6891240[/snapback]

At jeg har det bra? Hvis han hadde tatt seg bryet å følge etter meg, så hadde han jo funnet ut det ganske kjapt.

6891251[/snapback]

Både og. Det kommer helt ann på personen om han kjenner deg eller ikke. Om han vet av erfaring eller ikke om at du trenger litt tid for deg selv. Være alene...

Eller at han først tenkte det og så fant ut at det var et feilsteg å så gå etter deg eller lignende.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal prøve å legge meg før klokka tolv en gang også? Jess, god natt.

DurinVIII: FYTTI jeg skvatt da jeg klikka på signaturen din... Den greia her! SVARTE!

Ikke sant den er herlig :love:

6891275[/snapback]

Jeg har hørt på den nå i 7 minutter...

EDIT: Jeg husker det finske greiene som gikk som ei bølge over forumet for noen måneder siden... Jeg satt i tre timer og hørte på den!

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Da famler jeg meg fram til segna og satser på at dere klarer å spamme videre på egenhånd jeg, har en lang dag i kopimaskinhelvete med kranglete fusere, papirstopp og defekte kontrollpaneler foran meg i morgen.

6891312[/snapback]

Skal ta over for deg jeg :)

Sitter å titter på pusene mine jeg. Har en sovende på vaskemaskinen, en bak meg i stolen og en midt på gulvet ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...