Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slemme deg... :p

Kan du svare meg på, du som jobber på opplysninga... må dere vi "velkommen til opplysning 1881/1880" veldig sakte?

6890154[/snapback]

Ikke no annet krav en at det skal være forståelig. Hvordan det?

Du vil kanskje ikke si det her... men hver gang jeg har ringt dit så snakker ikke de folka i normalt tempo...

:hmm: Får 1mbit lavere med HW's speedometer kontra itavisen og digi, men klager da ikke. 299 kr. i måneden er jo kjekt. :)

6890171[/snapback]

Var da ikke ment som brifing, det var heller bare for å vise hvor snill personen personen var som tillot meg så mye båndbredde;)

Og uansett...blir nett her om 2 uker uansett så :)

6890199[/snapback]

Tok det ikke som brifing heller, setter pris på når modemet mitt gikk føyken at naboen deler 3mbit's linje fritt siden han ikke vet hva WEP betyr engang. :p

Lenke til kommentar
Da jeg satt og jobba hos hw, hadde jeg over 7000 kbits/sekund. Ble nesten deprimert da jeg kom hjem igjen. :p

6890189[/snapback]

Det er mitt gjennomsnitt :p

Høyskolenettet. Men det er ekstremt ustabilt...

Har gjort skolearbeid i hele kveld, nå er det på tide å gi seg :sleep:

Lenke til kommentar

Ferdig med lekser! Skal ta meg litt mat nå så er det natta. Og er kjempe forberedt til NaMi prøve i morgen... (Har ikke lest til den hjemme, men har lest sinnsykt mye på skola)

Er du ny her i SO5? Velkommen skal du være tongue.gif

Ingen som har sagt velkommen til meg... :cry:

Endret av lago
Lenke til kommentar

Ja, er ny i SO tråden:) Var endel på ITavsen forumet før men der er det ikke mulig og skrive seriøse innlegg før noen kommer og skall minne om skrivefeil, bøyefeil ect. Så er storfornøyd med hw.no til nå :)

EDIT: når jeg tenker meg om er det diskusjon.no jeg er storfornøyd med. Er gjennom hw.no jeg har kommet hit så miksa litt der :p

Endret av maxM
Lenke til kommentar
Ja, er ny i SO tråden:) Var endel på ITavsen forumet før men der er det ikke mulig og skrive seriøse innlegg før noen kommer og skall minne om skrivefeil, bøyefeil ect. Så er storfornøyd med hw.no til nå :)

6890321[/snapback]

Hah, da kom du virkelig korrekte delen av hw.no sine forumer;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...