Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg tror det finnes folk som er "større" enn Kevin Mitnick der ute. Vil si at han er den største, kjente blackhat-hackeren.

6889128[/snapback]

Det skal jeg være med på. Men han er fortsatt opphavet bak mye rart, og er fortsatt en kjent figur. ;)

2600 khz, for de som forstår meg. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette er am3k på fritiden:

am3k is freaky

6888250[/snapback]

lol

Yeah, don't make the bunny moderator mad...

Tar på drakta for å tråle forumet :p

(tøffere drakt jeg enn Dotten så bare det så, jeg er til og med søt :))

6889120[/snapback]

Men kan du fly? :hmm:

6889132[/snapback]

Jepp, takket være sas/widerø etc. etc. you pick :tease:

Han hopper rundt som en kaning fra kategori til kategori, han nesten like effektiv som Dotten, men dotten sin drakt er best :)

6889146[/snapback]

:nei: Stakkars lille admin, har ruset seg for mye på sine nye rettigheter nå... synd

Lenke til kommentar
Pass på denne jævelen... :dribble:

http://www.nettavisen.no/it/article742094.ece

6889027[/snapback]

Itavisen har ikke hært om adaware og nod32? Nuvel.

Jeg fikk faktisk en link av Snorre i stad og av en eller merkerlig grunn trykket jeg resolutt på den, vanligvis pleier jeg faktisk å spørre, men nå trykket jeg på den som om det var en refleks. Men jeg tror jeg "bommet" på linken, så det skjedde ikke noe, ingen advarsler, ingen programmer som virker ubrukerlige, PCn har ikke blitt generellt mer ubrukerlig enn den har vært hele tiden, og jeg kom ikke inn på en eller annen hippie side. Så... :shrug:

Lenke til kommentar
Han hopper rundt som en kaning fra kategori til kategori, han nesten like effektiv som Dotten, men dotten sin drakt er best :)

6889146[/snapback]

:nei: Stakkars lille admin, har ruset seg for mye på sine nye rettigheter nå... synd

6889163[/snapback]

Hvem er det som ruser seg på rettigheter her? :dontgetit: Her i toten er alle totengangstre så bare pass deg :p

Lenke til kommentar
Min tysk lærer er tysk og lyder under navnet gothtoon, og hopper og spretter rundt i klasserommet...Slår folk på og sier "jai vil kysse dai"

6889197[/snapback]

vi hadde en viker en gang, en pensjonert galning som kasta våt svamp på folk uten grunn og var klin pling sprø i nøtta.

6889218[/snapback]

Hørest ut som en artig lærer :p

Lenke til kommentar
Et virus jeg prøver å lage (skal ikke slippe det ut), er en shutdown fil som gjemmer seg inni et oppstart program :dribble:

Noen som vet om et sånt virus er laget før?

6889119[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener, men Acolyt3 sendte meg en gang en fil som lukket alle programmer og skrudde av pc-en. Og den var forkledd som en animasjon som het "Mann som faller.gif". :p

Lenke til kommentar
Et virus jeg prøver å lage (skal ikke slippe det ut), er en shutdown fil som gjemmer seg inni et oppstart program :dribble:

Noen som vet om et sånt virus er laget før?

6889119[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener, men Acolyt3 sendte meg en gang en fil som lukket alle programmer og skrudde av pc-en. Og den var forkledd som en animasjon som het "Mann som faller.gif". :p

6889236[/snapback]

Vel det finnes filer som du åpner som shutdowner pc din som er helt harmløse, men hva hvis man fikk en sån fil til å åpne seg hver gang man skrur på pc? :evil:

Lenke til kommentar
Min tysk lærer er tysk og lyder under navnet gothtoon, og hopper og spretter rundt i klasserommet...Slår folk på og sier "jai vil kysse dai"

6889197[/snapback]

vi hadde en viker en gang, en pensjonert galning som kasta våt svamp på folk uten grunn og var klin pling sprø i nøtta.

6889218[/snapback]

Hørest ut som en artig lærer :p

6889230[/snapback]

han var det :p plutselig kom det ut helt usammenhengende senile setninger, og noen ganger så sto han og hoppa :!: beste lærern jeg har vært borti. han burde egentlig vært innlagt men havnet hos oss noen dobbeltimer isteden :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...