Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg måtte avlive en lemen her for litt siden. Tanta mi kjørte over den, så kom jeg og moren min etter. Så levde den enda. Innvollene hadde tytet ut osv ^^ Fant en stein og knuste skallen på den :)

6887770[/snapback]

Men det er mye vanskeligere å avlive en kjempesøt kattunge som du har hatt lenge og kost på, men så må du kvitte deg med den fordi de andre kattene klikker på den og ingen vil ha den.

Det er heller ingen dyrelege i området som kunne gjort det for meg, endte med huggestabbe og øks, var ikke noen spesielt koselig opplevelse nei

Lenke til kommentar

Jeg vil komme med en liten hendvendelse til folket her og det er om at dere ikke bruker fornavnet mitt lengere, men b-real. Vil prøve å redusere treff på meg som person littegrann så hvis folket kunne droppe å kalle meg med mitt fornavn så hadde det vært supert. Ty.

Lenke til kommentar
Unødvendig bruk av smileys, sms språk, leet språk og lignenende. Retnignslinjene og netiketten gir litt hjelp der :)

Jeg vil komme med en liten hendvendelse til folket her og det er om at dere ikke bruker fornavnet mitt lengere, men b-real. Vil prøve å redusere treff på meg som person littegrann så hvis folket kunne droppe å kalle meg med mitt fornavn så hadde det vært supert. Ty.
Ignorer moderators påpeking og jeg gir en uke.
Hehe, er potensielle arbeidsgivere flinke å google G15le? (jeg kan leet speek)

b-real sa NETTOPP at man ikke skulle bruke navnet hans. På et par setninger brøt du veldig mange regler.

*Smekk på fingeren*

Endret av ZeroMac
Lenke til kommentar
Jeg er ensom jeg. :(

Men jeg har godt musikk.

NP: Kamelot - The March of Mephisto

6887853[/snapback]

Setter på litt jeg og:

E:\Mine Dokumenter\My Music\Soundtracks\Darwinia\mp3 - stereo\

*klikke på "Play All" og skru bassen på fullt*

Edit: Deilig å kjenne bassen i hele databordet, mens jeg hører løse ting skrangle rundt meg! :wee:

Endret av :P
Lenke til kommentar

6887840[/snapback]

Det er bare at fornavnet ditt er så fiiint, mens b-real ikke bestandig klinger like bra. Men ok, as you wish.

Lenke til kommentar
Må jo bare si ifra. :innocent:

Jeg kunne blitt en god moderator. Iskald og hard. :D

6887920[/snapback]

Jeg hadde helt klart blitt bedre mod enn deg!

Jeg bare tar på lakk og lær og tar med meg en ridepisk, Så får jeg gutta i sjakk! ;)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Fair enough, men husk at du ikke er den eneste som heter det-som-ikke-skal-nevnes. Du er faktisk bare én av 1260 stykker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...