Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hmm, da trenger du vel egentlig en annen kake da? Suksessterte er genialt. Sånn med mandelbunn og eggekrem i generøse mengder. Bake selv, eller kjøpe frossen på Meny :D

6886653[/snapback]

Tror i såfall det blir en dårlig suksess :roll: Har null tolmodighet med sånne vanskelige ting.

Vurderer å bare kjøpe kake på meny og heller lage dette til middag så typen blir glad...

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@mushi: Hvis du føler du har for lite å gjøre er det bare å ta en tur til Stokke for å lage middag innimellom :grin:

6886682[/snapback]

Hehe. Jeg lager bare middag hjemme jeg ^^ Du får heller komme bort å spise som alle vennene mine gjør :) Sikker på at jeg bruker mer penger på å holde kompisene mine i live enn megselv. Jeg er überbillig i drift. Tobakk og et par knekkebrød om dagen og jeg er har det kult :wee:

Lenke til kommentar
Hehe. Jeg lager bare middag hjemme jeg ^^ Du får heller komme bort å spise som alle vennene mine gjør :) Sikker på at jeg bruker mer penger på å holde kompisene mine i live enn megselv. Jeg er überbillig i drift. Tobakk og et par knekkebrød om dagen og jeg er har det kult :wee:

6886694[/snapback]

Jo, takk for det. Når jeg blir arbeidsledig er det vel en god mulighet for at jeg tar noen turer til Tønsberg :wee:

Lenke til kommentar

:)

Jeg mangler 1 dl mel (altså må kjøpe en kg :hrm: ), revet ost, og pastasaus-saus. Så er det det å finne penger til alt dette.

*sjekke konto*

Får skrape sammen noen kronestykker og pante flasker ^^

EDIT: 92 kr og 43 øre på kontoen! :w00t: Jeg er rik!

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg mangler 1 dl mel (altså må kjøpe en kg  :hrm:  ), revet ost, og pastasaus-saus. Så er det det å finne penger til alt dette.

*sjekke konto*

Får skrape sammen noen kronestykker og pante flasker ^^

6886708[/snapback]

Dere glemte ølflaskene deres på lørdag, det er jo noen kroner :p

Lenke til kommentar

EDIT: 92 kr og 43 øre på kontoen!  :w00t: Jeg er rik!

6886708[/snapback]

He he

Konton min har litt over 300 euro :-)

Noe som er ca. 100 euro for lite til husleia, som forfaller fredag, heldigvis er det lønningsdag på torsdag :-)

Irland er snodig, her er det lønningsdag en gang for uka :roll:

Litt uvant, men kjekt, spesielt når man akkurat har flyttet over og har bruk for penger :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...