Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg skulle egentlig ha forelesning, men jeg er i så evig ræva form at jeg tror jeg drar hjem. Kanon kvalm, til dels svimmel og er gåen i fisern. trukke jeg skal bli her lenge idag.

...men jeg har 3 tonn oppgaver og da.. faen.

6885951[/snapback]

Daka pus, bare gå å legg deg du, så skal jeg komme opp med litt cola og egg og bacon, eller vil du ha noe anna?

Husker når jeg var syk før, så fikk jeg alltid 50 kr av bestemor, skjønner ikke helt hvordan 50 kr skal gjøre meg fortere frisk men :p

Vil du ha 50 kr MrLeftfield?

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
jeg skulle egentlig ha forelesning, men jeg er i så evig ræva form at jeg tror jeg drar hjem. Kanon kvalm, til dels svimmel og er gåen i fisern. trukke jeg skal bli her lenge idag.

...men jeg har 3 tonn oppgaver og da.. faen.

6885951[/snapback]

Daka pus, bare gå å legg deg du, så skal jeg komme opp med litt cola og egg og bacon, eller vil du ha noe anna?

Husker når jeg var syk før, så fikk jeg alltid 50 kr av bestemor, skjønner ikke helt hvordan 50 kr skal gjøre meg fortere frisk men :p

Vil du ha 50 kr MrLeftfield?

6885959[/snapback]

holder til en del øl, vøtt.

Men seriøst, orker ikke tanken på mat nå :p cola funker though. Men jeg vurderer å dra hjem og ta det med ro der.

Lenke til kommentar
Framføring i dag = 11 i klassen... Hehe. Heldigvis har jeg halve gruppen min her i det minste så jeg får i det minste gjøre mitt ferdig.

6886153[/snapback]

Jeg hadde begynt foredraget med "Jaja, godt at NOEN dukket opp idag.. *skeptisk blikk*". Alltid artig å ødelegge for de andre.

6886163[/snapback]

Hehe.. Ja da blir man godt likt duh... :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...