Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wannabemod ja.. Jeg higer etter å bli en skikkelig moderator det skal jeg innrømme. Aalton: Gi meg den modstatusen nå! (*ironi* om du ikke skjønte det)

EOD

6881688[/snapback]

Jeg generaliserer. Du prøvde å rette på meg, derfor er du "imo", en wannabe-mod, siden du gjør noe en mod vanligvis hadde prestert å gjøre.

Ang. Sigg, har hatt den i ett godt halvt år nå, fortsatt ingen som har reagert, derfor hadde jeg ingen annelse, overhode at den ikke var "lovlig".

Å bruke spillkategorien hadde selvsakt funka ypperlig, men jeg er ikke ute etter ett spesifisert spill, hadde jeg vært det kunne jeg seff laget en post i "far cry", delen "HVORDAN FUNKER FAR CRY PÅ MAC?!1!", men for faen, jeg er ikke ute etter det spillet, jeg var ute etter forslag. Hvordan i, kan det være support å svare meg på det?

Gief reason-.-

Edit: Fikset siggen nå, happy? Mrs.TsP?

6881716[/snapback]

Æh... Det finnes da andre kategorier du kan poste om spill til Mac under hovedkategorien "Spill" jeg mente ikke "Spillkategorien"...

Du vil rett og slett få mye mer hjelp i en av kategoriene der, her er det ingen som bryr seg om hvilke spill du skal kjøpe til macs og du får kanskje kun 1 svar her, hvor det mest sannsynlig er useriøst. Jeg prøver kun å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...