Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkerlig... Kan ikke sitere J@kob... :hmm: Jaja, anyway. Vi har en egen kategori hvor folk kan blant annet kan tipse deg om hvilke spill som kan spilles på Mac and so on. Se hovedkategorien "Spill" og finn en passende kategori, dette hjelper også deg selv da du får ti ganger flere svar enn du får ved å stille spørsmålet her.

Når det gjelder quote + signatur, så gjelder der det står "quote(nick@klokkeslett etc. som en linje. En quote i signatur kan altså være på minimum 2 linjer. Nå er dette faktisk litt snilt da en quote med en linje tar opp mer plass enn to linjer ren tekst.

Wannabemod ja.. Jeg higer etter å bli en skikkelig moderator det skal jeg innrømme. Aalton: Gi meg den modstatusen nå! (*ironi* om du ikke skjønte det)

EOD

Lenke til kommentar
Wannabemod ja.. Jeg higer etter å bli en skikkelig moderator det skal jeg innrømme. Aalton: Gi meg den modstatusen nå! (*ironi* om du ikke skjønte det)

EOD

6881688[/snapback]

Jeg generaliserer. Du prøvde å rette på meg, derfor er du "imo", en wannabe-mod, siden du gjør noe en mod vanligvis hadde prestert å gjøre.

Ang. Sigg, har hatt den i ett godt halvt år nå, fortsatt ingen som har reagert, derfor hadde jeg ingen annelse, overhode at den ikke var "lovlig".

Å bruke spillkategorien hadde selvsakt funka ypperlig, men jeg er ikke ute etter ett spesifisert spill, hadde jeg vært det kunne jeg seff laget en post i "far cry", delen "HVORDAN FUNKER FAR CRY PÅ MAC?!1!", men for faen, jeg er ikke ute etter det spillet, jeg var ute etter forslag. Hvordan i, kan det være support å svare meg på det?

Gief reason-.-

Edit: Fikset siggen nå, happy? Mrs.TsP?

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
3 mods og 1 admin i denne tråden. Jeg føler meg ikke trygg :p

6881677[/snapback]

Tihi. Ingen er trygge når jeg er her :devil:

6881680[/snapback]

Jo egentlig.

Det er jo B | Real som er den slemme av dere :wee:

6881686[/snapback]

Altså, nå må du huske på at Orresnei, truet med å stenge tråden, før b-real stengte den, det må da holde for noe? ^^

Bundy, T-3 timer and still counting down.....

6881700[/snapback]

Oh my god!

Kan du ikke bare banne han en uke til da? Alt er så mye bedre. (det var ikke et personangrep) :whistle:

6881707[/snapback]

Bah, is he tha really coming back so soon? Jaja. T-3 timer til jeg forlater tråden.

Lenke til kommentar

EOD

6881688[/snapback]

Jeg generaliserer. Du prøvde å rette på meg, derfor er du "imo", en wannabe-mod, siden du gjør noe en mod vanligvis hadde prestert å gjøre.

Ang. Sigg, har hatt den i ett godt halvt år nå, fortsatt ingen som har reagert, derfor hadde jeg ingen annelse, overhode at den ikke var "lovlig".

Å bruke spillkategorien hadde selvsakt funka ypperlig, men jeg er ikke ute etter ett spesifisert spill, hadde jeg vært det kunne jeg seff laget en post i "far cry", delen "HVORDAN FUNKER FAR CRY PÅ MAC?!1!", men for faen, jeg er ikke ute etter det spillet, jeg var ute etter forslag. Hvordan i, kan det være support å svare meg på det?

Gief reason-.-

Edit: Fikset siggen nå, happy? Mrs.StP?

6881716[/snapback]

Unreal :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...