Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Huff. jobbe på en søndag :( Bra betalt da! :)

Vi dro rundt 10 idag. Fyllesjuke og jævlige.  :innocent:

6880819[/snapback]

Jobber vel bortimot gratis idag jeg... Eller kanskje noe av regningen min blir strøket :innocent:

Klokka ti var det ikke liv i meg, det er det vel sjelden i den tida av døgnet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LoL

Folk prater om hva som helst, å sette regler for hva man ikke kan snakke om utover det at det ikke skal være spam eller support er nok en vanskelig jobb.

Så hvorfor gidder dere?

haha glem dette :p

(ikke følgt med)

6880826[/snapback]

Så ta heller å ikke si noe og gå heller noen sider tilbake så der du det :)
Lenke til kommentar
Synes bare det er litt rart at alle klikker på meg når jeg ikke går på person engang.

6880824[/snapback]

"Han jøden er teit."

"Alle jøder er teite."

"Pjuus ser ut som en med downs."

"Alle i RPP ser ut som folk med downs."

Du angrep flere personer på en gang.

Lenke til kommentar
Synes bare det er litt rart at alle klikker på meg når jeg ikke går på person engang, men når Zeromac påpeker at noen ser ut som en med Downs så er det helt greit. Forskjellsbehandling, hvor? Jævla hyklere.

6880824[/snapback]

Bare la det ligge, for guds skyld! Jeg sluttet å bry meg om Zeromacs uttalelse om meg, så bare slutt å provoser!! :hrm:

Lenke til kommentar

Ok, SO5 er herved stengt på ubestemt tid.

ALL forsøk på spamming andre steder vil bli slått ned på så ikke tenk på det.

Det ble gitt advarsler på advarsler om at moderatorer ville ta seg av saken, hvorfor skal ikke det være nok? Vi ser på saken og skal ta de handlingene som trengs å gjøre. Noe videre en det skal ikke være nødvendig. Hvis ikke så tas det opp med en hvilken som helst moderaor og han/henne vil gi deg et svar.

Beklager å måtte gjøre det på denne måten, det er ikke noe hyggelig å gjøre det i det hele tatt, men når folket ikke kan oppføre seg så blir det desverre slik.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke blir en diskusjon om dette emnet videre og ting roer seg mere en i sta så åpnes threaden igjen. Vi ser som sagt på saken og hva som skal gjøres og vi har kortene på bordet så la moderatorene/admins ta seg av hva som skal gjøres og ikke gjøres anngående denne saken er dere snill. Spørsmål kan stilles til meg eller andre moderatorer.

Så...enjoy, akkurat som jeg nyter denne isbjørnen:

isbj%f8rn.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...