Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Sorry for at jeg fikk angstanfall igår pjokk. Var ikke meninga. Tror du sov igjennom hele greiene, det var nok best egentlig :)

6880695[/snapback]

Jeg sov nok vettu. Skal nok noen bomber til før jeg våkner også...

Går det bra med deg? Kjipt at vi ikke fikk deg inn på pub'n igår!

6880737[/snapback]

Går sånn halvveis idag. overlever nok ;) skal snart til fatter å kjibbe mat ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må vel kjøpe tenker jeg. Men så har Perfect Pizza en av norges beste italienske pizzaer :D

Angrer på at jeg sa ja til å jobbe idag. Litt sliten...

6880814[/snapback]

Huff. jobbe på en søndag :( Bra betalt da! :)

Vi dro rundt 10 idag. Fyllesjuke og jævlige. :innocent:

Lenke til kommentar
Rart ingen begynte å skrike ut da Zeromac påpekte at det så ut som Pjuus hadde Downs . Dét er personangrep, det.
Vi ror, og vi ror.

6880808[/snapback]

Det ble tatt hånd om så det skal den påstanden skal dere ikke komme med ellers takk. Problemet ble tatt hånd om og ting har blitt gjort med den saken så den kan dere bare legge død. Og legg den andre saken død også før jeg eller oysfaerg stenger Siste-Ordet.
Lenke til kommentar
Rart ingen begynte å skrike ut da Zeromac påpekte at det så ut som Pjuus hadde Downs . Dét er personangrep, det.

6880800[/snapback]

Nå kom oysfaerg med en advarsel. Det virket som om de fleste ville la det ligge nå. Men nei, du vil provosere mer?

6880813[/snapback]

Synes bare det er litt rart at alle klikker på meg når jeg ikke går på person engang, men når Zeromac påpeker at noen ser ut som en med Downs så er det helt greit. Forskjellsbehandling, hvor? Jævla hyklere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...