Peppep Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ok, folkens, jeg må be dere roe ned kommentarene deres. Dere går LANGT over streken her.Hvis en bruker har fornermet flere så greit nok, men det betyr ikke at dere skal gå tilbake å si noe sårende tilbake. Det er lov å la ting passere og ikke lage fuss om det selv om at man diskuterer emnet. Dere går regelrett til personangrep på AnAnAs når dere ordlegger dere som dere gjør og jeg vil herved be dere om å heller ta det opp med AnAnAs på PM eller andre måter og ikke bedrive denne heksejakten som dere gjør nå. Står i retningslinjene at: "#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger." "#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel." Den siste gjelder også for de fornermede. Ja, dere skal få lov til å diskutere med AnAnAs om saken men de kommentarene dere kommer med nå er helt totalt uakseptabelt og skaper bare dårlig stemning på dette forumet. Vi skal alle være her og kommer overens og da må det være litt regler på dette. Så...vær så snill, har dere noe dere må si så tenk heller noen min å skrive det eller bare storme ut med "du er fitte blåst i hode" eller lignende kommentarer. La moderatorene se på saken og så lar vi det være det. Ta det heller opp med brukeren via PM. Og det er EOD i denne saken for øyeblikket og jeg håper dere alle kan respektere det. 6880259[/snapback] Får vi ikke lov til å spørre om vi er godkjent av AnAnAs lengre? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er jo viden kjent at AnAnAs har kjempegod selvtillit. Men enkelte ganger så bør typen hennes (hvem nå enn det skulle være for øyeblikket) putte kuken i kjeften hennes så vi slipper det aller meste pisspreiket fra den kanten. 6880172[/snapback] 1. Jeg har ikke det. 2. Har ikke type, så null kuk å stappe ned kjeften for øyeblikket. Dessverre for både deg og meg. 6880206[/snapback] men hvis du ikke har det, kan du fortelle meg hvorfor du er så giret på å sin din mening, når du vet at den kunne truffet deg hardt selv? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Dere banner Bundy pga spam? men AnAnAs som sier dritt om andre får ikke ban? 6880278[/snapback] Ja, er ikke sånt logisk? Dette høres ut som Kardemommeloven, men det er faktisk ikke et dårlig tips. Følg retningslinjene, og du kommer langt. Brukerne på forumet er ofte mer velvillige og skriver lengre og mer utfyllende svar, dersom du alltid holder en høflig tone. Endret 17. september 2006 av datating Lenke til kommentar
Matias Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Haha, etter å ha lest de siste sidene av RPP så kan jeg ikke fatte og begripe at stygge folk legger ut bilde av seg selv. Hvorfor skal vi se på det? Le? Gråte? Provosere? 6878221[/snapback] Trodde seriøst du køddet, men etter å ha lest videre ser jeg at du ikke gjør det. Du snakker om provosering, og jeg skal si deg: Jeg blir jævlig provosert av å lese slike latterlige utsagn. Hva gjør deg så mye bedre enn andre som ikke er så pen? Hater slike overfladiske personer som tror de er så mye bedre enn alle andre; det er faktisk ikke bare utseendet som har betydning. Foretrekker heller personer som ikke er så "heldig" med utseende, fremfor personer som går rundt og hevder seg bedre enn de "uheldige". Gratulerer: Du har i hvert fall mistet all respekt fra meg, og tror at mange andre føler det samme. Kan ikke se noen regler i RPP hvor det står at tråden er forbeholdt bare pene personer. Du kan dra på deiligst.no og poste bilder av deg selv, slik at du ikke behøver å bli sint over de mindre perfekte personene som viser seg. PS. vet at dette er et forum, men du burde kanskje tenke over at det er vanlige personer som leser det du skriver, og kanskje tar seg nær av det. Du går vel ikke bort til folk på gata og sier: "Faen du er stygg! Hvorfor holder du deg ikke innendørs, slik at jeg slipper å se det stygge trynet ditt?". Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Gratulerer: Du har i hvert fall mistet all respekt fra meg, og tror at mange andre føler det samme. 6880317[/snapback] Ok, men det er jo ikke akkurat slik at min kjære mor har mistet all sin respekt for meg, så hvorfor skal jeg felle en tåre? Bare fordi du og jeg er to forskjellige personer med helt vidt forskjellige meninger, betyr det ikke at jeg er noe dårligere enn deg. Sikkert på noen felt, akkurat som du er dårligere enn meg på andre felt. Alle kan ikke være den stille personen i kroken som sitter og smeller ballonger for seg selv. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Enkelte mennesker er bare bedre anlagt enn andre til å være ei fullstendig hjernedød førkje. AnAnAs er, som meget velkjent, en av dem. Sånn er det bare og sånn kommer det alltid til å være om ikke hun snur noe helt alvorlig på holdningsproblemene sine. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 b-real: Seriøst! slutt å beskytt henne så jævlig. Jada jeg er irritert nå over det du sier. Hun må jo være klar over at hun vil få mye dritt lengt tilbake når hun kaster ut en slik kommentar som hun gjorde.6880285[/snapback] Jeg beskytter retighetene som alle her på forumet har. Og har du problemer med det så får du ta det opp med forumstyret. Skal man ikke gjøre noe når en person blir personangrepet gang på gang på gang? For det du sier nå hvis jeg ikke skal reagere. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 I think someones's in løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hallo Ikkeno slår det å måtte gjøre lekser på en søndag.... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 I think someones's in løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv. 6880367[/snapback] Mesa too. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Gratulerer: Du har i hvert fall mistet all respekt fra meg, og tror at mange andre føler det samme. 6880317[/snapback] Ok, men det er jo ikke akkurat slik at min kjære mor har mistet all sin respekt for meg, så hvorfor skal jeg felle en tåre? Bare fordi du og jeg er to forskjellige personer med helt vidt forskjellige meninger, betyr det ikke at jeg er noe dårligere enn deg. Sikkert på noen felt, akkurat som du er dårligere enn meg på andre felt. Alle kan ikke være den stille personen i kroken som sitter og smeller ballonger for seg selv. 6880345[/snapback] bedre formulering; Det er et stort skille mellom de som bare vil såre, og de som står opp for sin mening med intesjonen om å forandre noe. Sistnevnte er ikke ute etter å føle seg bedre enn andre. Dette minner om barnslig argumentasjon, og argumentene dine er tynnere enn isen på forsommeren. Endret 17. september 2006 av Christian86 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 @ Glint: Sorry, fikk forespørsel på PM noen sekunder før du postet, og jeg takket ja. Har ikke plass til to, men kanskje en annen gang. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har ikke plass til to, men kanskje en annen gang. 6880383[/snapback] Rart, du som er så stor i kjeften. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Nei nei nei, ikke banne AnAnAs! Se så mye liv hun lager da. Provoserer, slenger dritt og er generelt sett jævlig mot andre her, akkurat som meg. Jeg liker henne jeg. Men jeg er penere. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hallo Ikkeno slår det å måtte gjøre lekser på en søndag.... 6880369[/snapback] joda, løse eksamens oppgaver er verre Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Bare for å hoppe inn i diskusjonen: AnAnAs; forumet er fritt, hvem som helst kan være medlemmer her, bare de følger reglene. Og er du medlem kan man gjøre hva faen vi vil, bare det holdes innenfor reglenes 4 vegger. Altså; alle kan poste bilde av seg selv i RPP uten å få noen stygge negative kommentarer. Du er fin AnAnAs, men la andre også få poste bilder av seg selv uten at du kommer med slike idiotiske kommentarer. Denne er dedikert til deg AnAnAs: Pink Floyd - Brain Damage Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Skal vi sette en strek nå først som sist? ** De neste innleggene som inneholder noe som omfatter dumme innlegg, AnAnAs og det å få kuken sin sugd slettes **! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Skogli: Herlig. *sette på* =) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 En foran og en bak funker som bare faen. Jeg vil være foran. 6880404[/snapback] Du tror altså det har vært flest bak? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Denne type diskusjon er bare drit. Gi faen alle sammen, gå til Glint og få dere en BJ. Er pisslei dette her nå. 6880405[/snapback] wtf, gutt? Gå til Glint og GI HAM en BJ for pokker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg