Forumforumforum Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 doh, en kommentar kan gi SÅ mye styr ;o glad jeg har vært passiv i denne saken, og kommer til å bli det. (selv om jeg har meninger om det) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) doh, en kommentar kan gi SÅ mye styr ;o glad jeg har vært passiv i denne saken, og kommer til å bli det. (selv om jeg har meninger om det) 6880161[/snapback] Fornuftig egentlig Men jeg blir veldig provosert at slikt fordi en venninde av meg ble kallt stygg / mobbet for det, noe hun absolutt ikke var og derfor tåler jeg ikke slikt Endret 17. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 glad jeg har vært passiv i denne saken, og kommer til å bli det. (selv om jeg har meninger om det) /henge-seg-på Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er jo viden kjent at AnAnAs har kjempegod selvtillit. Men enkelte ganger så bør typen hennes (hvem nå enn det skulle være for øyeblikket) putte kuken i kjeften hennes så vi slipper det aller meste pisspreiket fra den kanten. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Helt enig med deg datating. Spam er kanskje noe de fleste ser på som plagsomt, men når en person sier dritt om flere personer så skal dette bare gli videre? spør du meg bør AnAnAs få ban i 1-2 uker Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er jo viden kjent at AnAnAs har kjempegod selvtillit. Men enkelte ganger så bør typen hennes (hvem nå enn det skulle være for øyeblikket) putte kuken i kjeften hennes så vi slipper det aller meste pisspreiket fra den kanten. 6880172[/snapback] Ord fra en vis mann med større øreflipp enn noen av oss. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er jo viden kjent at AnAnAs har kjempegod selvtillit. Men enkelte ganger så bør typen hennes (hvem nå enn det skulle være for øyeblikket) putte kuken i kjeften hennes så vi slipper det aller meste pisspreiket fra den kanten. 6880172[/snapback] Ord fra en vis mann med større øreflipp enn noen av oss. 6880180[/snapback] All hail to glint! Mest fornuftige innlegget jeg har lest idag ang. denne saken Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er jo viden kjent at AnAnAs har kjempegod selvtillit. Men enkelte ganger så bør typen hennes (hvem nå enn det skulle være for øyeblikket) putte kuken i kjeften hennes så vi slipper det aller meste pisspreiket fra den kanten. 6880172[/snapback] 1. Jeg har ikke det. 2. Har ikke type, så null kuk å stappe ned kjeften for øyeblikket. Dessverre for både deg og meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Du er egentlig ganske inhabil i denne saken b-real, men det får så være.6880017[/snapback] Huh? Hvorfor i allverden skulle jeg være det? 6880120[/snapback] Du er særdeles glad i Thea, og er nok ikke 100% objektiv i saken. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er jo viden kjent at AnAnAs har kjempegod selvtillit. Men enkelte ganger så bør typen hennes (hvem nå enn det skulle være for øyeblikket) putte kuken i kjeften hennes så vi slipper det aller meste pisspreiket fra den kanten. 6880172[/snapback] Hun har så vidt meg bekjent ingen type lenger. Sjekk Deppetråden i går natt... (This is a neutral statement) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) 2. Har ikke type, så null kuk å stappe ned kjeften for øyeblikket. Dessverre for både deg og meg. 6880206[/snapback] Du kan jo alltids bruke en dildo. Det har samme effekten Endret 17. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Glasset mitt er halvfullt ... eller er det halvtomt? :/ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 2. Har ikke type, så null kuk å stappe ned kjeften for øyeblikket. Dessverre for både deg og meg. 6880206[/snapback] Hmm, hadde vært særdeles kult å fått'n sugd nå egentlig. Her kan vi slå to fluer i en smekk. Du stiller seff? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hva heter bakfull på dansk? 6880047[/snapback] tømmermænd var det :--)) so5 er ganske så tragisk :--$ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 2. Har ikke type, så null kuk å stappe ned kjeften for øyeblikket. Dessverre for både deg og meg. 6880206[/snapback] Hmm, hadde vært særdeles kult å fått'n sugd nå egentlig. Her kan vi slå to fluer i en smekk. Du stiller seff? 6880231[/snapback] AHAHAHAHA! You made my day Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Drar for å trene litt jeg, håper det har roet seg da man er tilbake.. Hejdå! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hejdå! Husk å varme opp godt gutt! Å tøye ut skikkelig er også kjekt.Har fått strekk flere ganger nå. Er lei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Ok, folkens, jeg må be dere roe ned kommentarene deres. Dere går LANGT over streken her. Hvis en bruker har fornermet flere så greit nok, men det betyr ikke at dere skal gå tilbake å si noe sårende tilbake. Det er lov å la ting passere og ikke lage fuss om det selv om at man diskuterer emnet. Dere går regelrett til personangrep på AnAnAs når dere ordlegger dere som dere gjør og jeg vil herved be dere om å heller ta det opp med AnAnAs på PM eller andre måter og ikke bedrive denne heksejakten som dere gjør nå. Står i retningslinjene at: "#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger." "#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel." Den siste gjelder også for de fornermede. Ja, dere skal få lov til å diskutere med AnAnAs om saken men de kommentarene dere kommer med nå er helt totalt uakseptabelt og skaper bare dårlig stemning på dette forumet. Vi skal alle være her og kommer overens og da må det være litt regler på dette. Så...vær så snill, har dere noe dere må si så tenk heller noen min å skrive det eller bare storme ut med "du er fitte blåst i hode" eller lignende kommentarer. La moderatorene se på saken og så lar vi det være det. Ta det heller opp med brukeren via PM. Og det er EOD i denne saken for øyeblikket og jeg håper dere alle kan respektere det. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Det var AnAnAs som startet! Endret 17. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 b-real: Seriøst! slutt å beskytt henne så jævlig. Jada jeg er irritert nå over det du sier. Hun må jo være klar over at hun vil få mye dritt lengt tilbake når hun kaster ut en slik kommentar som hun gjorde. "#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel." Hun var da ikke mye høflig med det hun sa. Dere banner Bundy pga spam? men AnAnAs som sier dritt om andre får ikke ban? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg