Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Ok, da setter vi en strek for utsagnet til Ananas. Dere går til personangrep her og jeg tviler på at vedkommende ønsker denne form for oppmerksomhet rundt seg så jeg ber dere herved om å legge lokk på saken og glem det og ta det heller opp med ananas via PM eller andre metoder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, da setter vi en strek for utsagnet til Ananas. Dere går til personangrep her og jeg tviler på at vedkommende ønsker denne form for oppmerksomhet rundt seg så jeg ber dere herved om å legge lokk på saken og glem det og ta det heller opp med ananas via PM eller andre metoder.
Endelig.
Lenke til kommentar
b-real: Hun ber jo sånn sett om det når hun sier slike ting. Hvordan trodde hun at folk ville reagere?

Jeg selv har ikke sagt noe om henne fordi jeg vet det ikke fører til noe godt

6879878[/snapback]

Jeg skjønner at dere reagerer på utsagnet ja, men det som blir skrevet tilbake er ren person-angrep og ikke diskusjon anngående saken! Og det har ingen nytte i det hele tatt å gjøre noe slikt for dere klarer ikke å begrense dere...rett og slett. Hadde det vært en diskusjon der saken hadde blitt diskutert så greit, men jeg syns når ananas ikke er her å kan svare for seg så syns jeg dere kan roe dere litt ned og heller vente.
Lenke til kommentar
Det hun gjorde var jo rent personlig angrep. Hun henrettet seg til de som hadde postet i de siste sidene i RPP. Jeg er blandt en av dem, men jeg følte meg ikke truffet fordi jeg ikke bryr meg. Men andre er mer følsom og tar det mer alvorlig.

6879926[/snapback]

Som meg.

Ergo, hun sa rett ut at jeg er så stygg at hun vil gråte.

Lenke til kommentar
Det hun gjorde var jo rent personlig angrep. Hun henrettet seg til de som hadde postet i de siste sidene i RPP. Jeg er blandt en av dem, men jeg følte meg ikke truffet fordi jeg ikke bryr meg. Men andre er mer følsom og tar det mer alvorlig.

6879926[/snapback]

Som meg.

Ergo, hun sa rett ut at jeg er så stygg at hun vil gråte.

6879936[/snapback]

/hug

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...