Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd, anet kjent punk rock band er (the) Offspring som også er ganske konge. Hva slags musikk hører du vanligvis på da?

6878839[/snapback]

(the) Offspring har jeg hørt om, og hørt noen sanger til. De har en kul sang jeg vet om. Husker hvordan sangen gikk men ikke hva den heter, den er gammel. Typisk amerikansk teenage ban. "Give it to me baby" "Aha aha"...

Jeg har ingen spesiell sjanger, jeg hører på de sangene jeg synes er kule. Laster ned den ene sangen jeg liker. Det er sjelden jeg liker en hel gruppe eller plate. Nå sist lastet jeg f.eks ned Bonnie Tylor - Turn Around, pga. at jeg hørte den på en reklame å fikk lyst å høre den. Red hot chilli Peppers - Tell Me Baby, har jeg også lastet ned. Har mange liggende som jeg synes er kule.

Går en del i pop, hørt mye jazz før faktisk. En del metall og hard rock. Mye rart.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
jeg skjønner bare ikke at noen som ikke ser ut i måneskinn kan ha selvtillit nok til å legge ut et bilde av seg selv når mange pene jeg kjenner ikke engang føler at de er pene nok til å gjøre det. Bare det jeg lurer på.

Jeg skjønner bare ikke at noen som er så vanvittig teit i hodet og som klarer å skrive noe så teit kan poste på dette forumet. Jeg kjenner mange smarte personer som ikke engang føler at de er smarte nok til å gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...