Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Nja, jo, nei. Igrunnen ikke. Men jeg husker det var kjipt å se de andre folka som spilte rundt meg, mens jeg fikk blåskjermer til og med mens jeg surfet.

6878535[/snapback]

Meh, ok. Men natta, skulle helst ikke ødelagt døgnrytmen min nå som den har vært fin i flere uker.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen! Jeg har lyst til å dra på hw-lan nå! Svarten heller. Men når det kun blir problem med å betale billett og er det ikke lett =/

6878551[/snapback]

Jeg kan ikke komme på en eneste grunn til å ikke komme. Sett i gang med bestillingen.

6878552[/snapback]

Steffys ord er lov her. Det finnes ikke grunn til å ikke komme.

Lenke til kommentar
Faen! Jeg har lyst til å dra på hw-lan nå! Svarten heller. Men når det kun blir problem med å betale billett og er det ikke lett =/

6878551[/snapback]

Jeg kan ikke komme på en eneste grunn til å ikke komme. Sett i gang med bestillingen.

6878552[/snapback]

...penger... ^^

Hm, men. Kanskje jeg skulle dra med det vraket her av en PC da? Eller ingen PC?

btw: Det stemmer at jeg traff deg på TG rigth Steffy? :hmm:

Ah! Det stemmer, vi grillet jo ^^

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Oh, postounten din er bare såå sexy! :love:

Damn right it is!

Steffy: Vel, mange av oss vanlige dødelige har ikke fri, det må vel være en legitim grunn. Kanskje ikke i dine øyne, men. :)

6878557[/snapback]

Jeg har ikke fri, jeg tar meg fri. Jeg skjønner meg ikke helt på folk som lar andre styre livet sitt. Min tid er min egen.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fri, jeg tar meg fri. Jeg skjønner meg ikke helt på folk som lar andre styre livet sitt. Min tid er min egen.

6878578[/snapback]

Du har altså hverken en seriøs jobb eller en skolegang der du ønsker lite fravær? :)

6878582[/snapback]

Jobb tar jeg ikke seriøst uansett, og obligatorisk oppmøte har jeg gjort meg ferdig med.

Lenke til kommentar
Noen som vet noe jeg kan finne på..? vil ikke sove, for da er helgen så godt som over. Men kjeder meg... Hjelp.

Se på Naruto, det gjør jeg :D

BTW: Var det ikke du som slet med å sove? Så gidde jeg deg et tips om å ha TV på med timer? :hmm:

Edit: Fjernet 'gå', som egentli skulle være 'få'...

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...