Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du var på TG forresten?

6878356[/snapback]

Ja, faktisk.

Skal på HW-Lan og TG07 også. Be there or be square.

6878365[/snapback]

HW-lan blir det nok ikke noe av, selv om jeg aldri så mye vil :hm:

Og kan noen fortelle meg hvorfor det aldri er noen forumparty i Bergen? Altså, et stort sted som Bergen må jo ha noen forumpartys når de greier å kjøe SO party i Stokke. Djesus!

6878367[/snapback]

Disser'u Stokke, gi deg selv warn din moderatorfaen. :hrm::p

Jeg er ikke noen demon.... :-----(

Men jeg er jo en snill :innocent: og ond :evil: demon!

50/50 :thumbup:

6878374[/snapback]

Da er du jo i teorien ingen demon da :confused::hmm:
Lenke til kommentar
Men jeg skjønner hva AnAnAs mener....og støtter henne faktisk delvis i dette...

Hva faen? Hva slags folk er dere? Hvis dere finner folk dere syns er stygge i RPP så ligg langt unna den da. Ikke værre enn det :nei:

6878387[/snapback]

Poenget er det at noen folk legger ut bildet sitt, og i usa sitter det en å masse produserer ut "o'rly" bilder o.l, på det noen folk poster ut herifra. Det er derimot ikke sagt at en person ikke er grei. For personlighet som teller, ikke utseende ;)

Lenke til kommentar
Hva skal folket finne på i morgen da? Jeg skal sannsynligvis lese Samfunnskunnskap (privatisteksamen nå til jul). Og kan noen fortelle meg hvorfor det aldri er noen forumparty i Bergen? Altså, et stort sted som Bergen må jo ha noen forumpartys når de greier å kjøe SO party i Stokke. Djesus!

6878367[/snapback]

Skal i 70-årsdag i morgen. Tipper det blir ordntlig fest :fun::hmm:

Lenke til kommentar
Poenget er det at noen folk legger ut bildet sitt, og i usa sitter det en å masse produserer ut "o'rly" bilder o.l, på det noen folk poster ut herifra. Det er derimot ikke sagt at en person ikke er grei. For personlighet som teller, ikke utseende ;)

Når ble dette USA? :hmm:

Edit: Jeg er trøtt......

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Men jeg skjønner hva AnAnAs mener....og støtter henne faktisk delvis i dette...

6878381[/snapback]

Det forklarer vel hvorfor jeg aldri har sett bilder av deg?

6878409[/snapback]

Rolig du tiger.

Når ble dette USA? :hmm:

Edit: Jeg er trøtt......

6878410[/snapback]

Eksempelvis.

Lenke til kommentar

6878393[/snapback]

WAAAAAT? :cry:

6878420[/snapback]

Ikke si meg at du skal dit?

Eller det stemmer jo kanskje det, du skulle jo være med i crewet. Problemet er at det ikke er særlig vits i å dra på lan uten en noenlunde fungerende PC. Om noen derimot har lyst til å donere meg penger til kjøp av dette pluss hw-lan billett, er dere hjerterlig velkomne til det. :)

men nå ble jeg deppa, du skal jo komme dit, har lyst til å møte deg :hm:

Lenke til kommentar

6878393[/snapback]

WAAAAAT? :cry:

6878420[/snapback]

Ikke si meg at du skal dit?

Eller det stemmer jo kanskje det, du skulle jo være med i crewet. Problemet er at det ikke er særlig vits i å dra på lan uten en noenlunde fungerende PC. Om noen derimot har lyst til å donere meg penger til kjøp av dette pluss hw-lan billett, er dere hjerterlig velkomne til det. :)

men nå ble jeg deppa, du skal jo komme dit, har lyst til å møte deg :hm:

6878432[/snapback]

:( Nå ble jeg trist. Du må komme!

Lenke til kommentar
Hvor langt innlegg skal du egentlig skrive Preben? Har jo holdt på i evigheter nå jo :p

6878433[/snapback]

Det går da an å gjøre andre ting i mellomtiden også :) Noe som i dette tilfellet førte til at innlegget ble noe "forsinket".

Dette er verken Norge eller USA. Dette er internett.

6878437[/snapback]

Godt sagt, meget treffende :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...