Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke deiligst.no pus.

6878295[/snapback]

Er det ikke? Hva gjør du der da?

Poenget ditt er oppfattet, jeg skjønner at nordmenn kan være bli litt for fintfølende når minusgradene kommer snikende på og regnet trommer på taket. Ahh, minner meg om varm kakao og sure ullsokker. :D

6878309[/snapback]

Jeg vet jeg hører bedre til på deiligst, men jeg må være her også. Mennesker generellt bryr seg veldig om hva andre mener om dem.

Så det er ingen vits i å få de til å begynne å tenke emo.

Tomat ut.

Lenke til kommentar
Men preben da, du veit at vi alle elsker deg :wub: (og ja, :wub: taggen eier alle, uansett)

6878285[/snapback]

Hmm, nei. Altså alle som så og møtte meg på TG betrakter meg helt sikkert som usedvanlig rar :wee:

Noe tonio allerede har sagt.

Men det er jo søtt sagt da Eirik :love: Elsker deg også, også er stemmen din så god ^^

Lenke til kommentar
Fader så trøtt jeg plutselig ble. Må vel legge meg snart. HAr egentlig lyst på en brødskive før jeg legger meg, men er litt småsvimmel. Jajaja.

6878333[/snapback]

Hvis du er svimmel, burde du i hvert fall spise.

Jeg har lyst på toast, men pga broren min legger mamma bort toastmaskinen kl 18 hver dag, so zero toast for me. :(

Lenke til kommentar
Fader så trøtt jeg plutselig ble. Må vel legge meg snart. HAr egentlig lyst på en brødskive før jeg legger meg, men er litt småsvimmel. Jajaja.

6878333[/snapback]

Hvis du er svimmel, burde du i hvert fall spise.

Jeg har lyst på toast, men pga broren min legger mamma bort toastmaskinen kl 18 hver dag, so zero toast for me. :(

6878346[/snapback]

Kan ikke du finne den fram igjen da?

Lenke til kommentar

Hva skal folket finne på i morgen da? Jeg skal sannsynligvis lese Samfunnskunnskap (privatisteksamen nå til jul). Og kan noen fortelle meg hvorfor det aldri er noen forumparty i Bergen? Altså, et stort sted som Bergen må jo ha noen forumpartys når de greier å kjøe SO party i Stokke. Djesus!

Lenke til kommentar
Kan ikke du finne den fram igjen da?

6878362[/snapback]

Du er klar over at det er tre etasjer ned dit, inn i et skap og i nederste hylle bak noen kasseroller? puh

durin: Vi har noen dårlige erfaringer med insekter som er brent fast i toastmaskinen, dessverre.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg har hørt om "ingen TV etter klokka 9" og "ingen dataspill før du er ferdig med leksene", men "ingen toast etter klokka 18" er ny for meg.

6878373[/snapback]

Moren min innførte ingen toast i det hele tatt. Det var en trist periode. Men nå bruker jeg aldri toastjernet lengre, så kanskje like greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...