Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Man rakker ikke ned på folk på grunn av deres utseende. Folk skal få gjøre som de vil, det er da personlighet som teller mest. Noe som veldig få folk skjønner.

6878235[/snapback]

Jeg har aldri rakket ned på noen grunnet utseende, jeg skjønner bare ikke at noen som ikke ser ut i måneskinn kan ha selvtillit nok til å legge ut et bilde av seg selv når mange pene jeg kjenner ikke engang føler at de er pene nok til å gjøre det. Bare det jeg lurer på.

Newt: Hvis noen følte seg truffet, tror jeg de har hørt det før, og da er det en grunn til det også.

6878247[/snapback]

Congrats, you just won "the most stupid girl"-prize.

`nough said.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får man ikke lov til å ha god selvtillit heller nå? Folk må få gjøre som de vil, at dine venner tydeligvis syns de er for stygge selv om de er pene vitner om at pene folk bryr seg mer om utseende. "Stygge" folk, som "pene" personer kaller de, har jeg fått inntrykk av at tenker mer på personlighet.

Jeg har forøvrig usedvanlig dårlig selvtillit.

Lenke til kommentar
Newt: Hvis noen følte seg truffet, tror jeg de har hørt det før, og da er det en grunn til det også.

Kan ikke si at du akkurat holder en høflig tone her. Om folk synes godt om seg selv må de få lov til å poste bilde uten at andre skal 'skjønne' hvorfor. Ingen vits i det, helt unødvendig å skrive det du akkurat skrev :hrm:

Lenke til kommentar
Man rakker ikke ned på folk på grunn av deres utseende. Folk skal få gjøre som de vil, det er da personlighet som teller mest. Noe som veldig få folk skjønner.

6878235[/snapback]

Jeg har aldri rakket ned på noen grunnet utseende, jeg skjønner bare ikke at noen som ikke ser ut i måneskinn kan ha selvtillit nok til å legge ut et bilde av seg selv når mange pene jeg kjenner ikke engang føler at de er pene nok til å gjøre det. Bare det jeg lurer på.

6878247[/snapback]

Tja...noen er raskere til å dømme enn andre. Jeg ser ikke på folk og sier at de ser stygge ut...det er sjelden...av de jeg har sett bilder av her kan jeg ikke si jeg syns noen er stygge, egentlig...uten at det betyr at jeg mener alle er attraktive. Nå er jo for så vidt ikke RPP deiligst.no heller, de får ikke en dom på seg, der.

Lenke til kommentar
Får man ikke lov til å ha god selvtillit heller nå? Folk må få gjøre som de vil, at dine venner tydeligvis syns de er for stygge selv om de er pene vitner om at pene folk bryr seg mer om utseende. "Stygge" folk, som "pene" personer kaller de, har jeg fått inntrykk av at tenker mer på personlighet.

6878270[/snapback]

Jeg sa folk jeg kjenner, ikke mine venner, men ok. Jeg tenker mye på personlighet, jeg, men det er ikke akkurat personligheten en ser på i RPP, da kjære.

Ellers bryr det meg fint lite om noen som ikke kjenner meg kaller meg dum, det er ikke det jeg stormer gråtende inn på rommet til mamma for. Kall meg suppestrikk, og jeg gråter en elv. ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Oh, er ananas en jente? :D Gamle lungekreft eller noe?

PS: Gotta love ignore! Det skal faktisk endel til for at jeg ignorerer folk, men enkelte folk skulle faktisk blitt deportert til en egen øy eller noe. De funker bare ikke i samfunnet. Kjipt, men sånn er det.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg sa folk jeg kjenner, ikke mine venner, men ok. Jeg tenker mye på personlighet, jeg, men det er ikke akkurat personligheten en ser på i RPP, da kjære.

6878277[/snapback]

Jeg liker deg Ananas, men dette går ikke.

Sånne meninger skal man holde inne i seg. Du kan godt fnise om det i vennegjengen din, men man skal bare ikke si til folk at de er stygge. I hvertfall ikke om man ikke trenger det.

Det er ikke deiligst.no pus.

Lenke til kommentar

6878277[/snapback]

Jeg liker deg Ananas, men dette går ikke.

Sånne meninger skal man holde inne i seg. Du kan godt fnise om det i vennegjengen din, men man skal bare ikke si til folk at de er stygge. I hvertfall ikke om man ikke trenger det.

6878295[/snapback]

Well said! :D Men nå skal jeg gjøre meg klar til jobben! Snakkes forumtroll! :D Kos dere!

Lenke til kommentar

6878295[/snapback]

Er det ikke? Hva gjør du der da?

Poenget ditt er oppfattet, jeg skjønner at nordmenn kan bli litt for fintfølende når minusgradene kommer snikende på og regnet trommer på taket. Ahh, minner meg om varm kakao og sure ullsokker. :D

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

6878270[/snapback]

6878277[/snapback]

Ikke kall meg "kjære". RPP er som newt32 sier ikke deiligst.no. RPP er en plass hvor folk kan møtes og poste et bilde av de i eksempelvis en handling. RPP er en plass hvor alle som lurer på hvordan forumbrukere ser ut kan få svar på sine spørsmål. RPP er en slags billedlig Siste Ordet. RPP er for å gjøre en hverdag mer artig. RPP er for folk som søker bedre selvtillit. RPP er en tråd hvor man bør kunne poste et bilde av seg selv uten negativ kritikk rettet mot det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...