Newt32 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Natta barn, du er tilgitt Newt. (Inner Newt: Hadde det ikke vært for at jeg finpusset avataren hans kan det hende jeg hadde fått warn eller ban, *fjoh* ) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hehe. Np Dotten. Fredrikrb har takket ja før deg uansett, så jeg blir nok ikke ensom ikveld. Ikke sant, freddy? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hehe. Np Dotten. Fredrikrb har takket ja før deg uansett, så jeg blir nok ikke ensom ikveld. Ikke sant, freddy? 6878174[/snapback] Har jeg ikke det, din løgner. Vero_NiCa ligger og venter. Vi snakkes i morgen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen her som vet om The strategy player kom seg på den festen eller? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hehe. Np Dotten. Fredrikrb har takket ja før deg uansett, så jeg blir nok ikke ensom ikveld. Ikke sant, freddy? 6878174[/snapback] Har jeg ikke det, din løgner. Vero_NiCa ligger og venter. Vi snakkes i morgen. 6878186[/snapback] BUT NO?! Vel vel. Da går jeg og tar meg natta-røyk og går og legger meg. Blir vel røyksugen imorgen tidlig uansett. Det er nesten så jeg gleder meg til røyk+kaffe på verandaen imorgen. Oh Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Er jo ikke noe ironi i det 6877967[/snapback] Vel jeg forstår ikke hvorfor alle nærmest omfavner meg hvertfall. 6877998[/snapback] Tuller du?! Fordi du fortjener det, vel. 6878011[/snapback] Men kan du vennligst forklare meg hvorfor? Noen her som vet om The strategy player kom seg på den festen eller? 6878189[/snapback] I did not. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvorfor ikke TSP? Jaja, your loss. Kan ikke den forbanna klokka tikke litt saktere!? Vil ikke på jobb idag! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Men kan du vennligst forklare meg hvorfor? Kanskje fordi du må ha en grunn på alt? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvorfor har det seg slik at på annenhver annledning jeg kan drikke meg full som faen så orker jeg ikke alkohol? Det er no drit. Jeg som skulle bli full idag og så orket jeg ikke noe alkohol! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Haha, etter å ha lest de siste sidene av RPP så kan jeg ikke fatte og begripe at stygge folk legger ut bilde av seg selv. Hvorfor skal vi se på det? Le? Gråte? Provosere? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Du kan jo gjøre alle 3 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Haha, etter å ha lest de siste sidene av RPP så kan jeg ikke fatte og begripe at stygge folk legger ut bilde av seg selv. Hvorfor skal vi se på det? Le? Gråte? Provosere? 6878221[/snapback] Jeg HÅPER du kødder nå sant? Det der er dagens teiteste! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvorfor ikke TSP? Jaja, your loss.Kan ikke den forbanna klokka tikke litt saktere!? Vil ikke på jobb idag! 6878213[/snapback] Fordi det sa jeg da nok av ganger i går, men etter å ha sett bilder av gjengen i RPP så får jeg kanskje en liten angertanke... Men kan du vennligst forklare meg hvorfor? Kanskje fordi du må ha en grunn på alt? 6878215[/snapback] Ja, jeg må det... Er det noe jeg hater er det å ikke vite hvorfor ting skjer, eller hvorfor folk mener slik og slik. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ja, det har du også rett i Rasch Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Haha, etter å ha lest de siste sidene av RPP så kan jeg ikke fatte og begripe at stygge folk legger ut bilde av seg selv. Hvorfor skal vi se på det? Le? Gråte? Provosere? 6878221[/snapback] KAnskje folk har forskjellig syn på hva som er stygt og pent? Er det å legge ut bilde av seg selv forbeholdt de "pene"? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Håper du angrer TSP! Jaja, nok om den saken. Noen her som vet om ananas har postet bilde av seg selv da eller? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Haha, etter å ha lest de siste sidene av RPP så kan jeg ikke fatte og begripe at stygge folk legger ut bilde av seg selv. Hvorfor skal vi se på det? Le? Gråte? Provosere? 6878221[/snapback] Man rakker ikke ned på folk på grunn av deres utseende. Folk skal få gjøre som de vil, det er da personlighet som teller mest. Noe som veldig få folk skjønner. Endret 16. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Haha, etter å ha lest de siste sidene av RPP så kan jeg ikke fatte og begripe at stygge folk legger ut bilde av seg selv. Hvorfor skal vi se på det? Le? Gråte? Provosere? Ey! Kan du holde kjeft eller? Kanskje du såret noen nå? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Man rakker ikke ned på folk på grunn av deres utseende. Folk skal få gjøre som de vil, det er da personlighet som teller mest. Noe som veldig få folk skjønner. 6878235[/snapback] Jeg har aldri rakket ned på noen grunnet utseende, jeg skjønner bare ikke at noen som ikke ser ut i måneskinn kan ha selvtillit nok til å legge ut et bilde av seg selv når mange pene jeg kjenner ikke engang føler at de er pene nok til å gjøre det. Bare det jeg lurer på. Newt: Hvis noen følte seg truffet, tror jeg de har hørt det før, og da er det en grunn til det også. Endret 16. september 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Man rakker ikke ned på folk på grunn av deres utseende. Folk skal få gjøre som de vil, det er da personlighet som teller mest. Noe som veldig få folk skjønner. 6878235[/snapback] Jeg har aldri rakket ned på noen grunnet utseende, jeg skjønner bare ikke at noen som ikke ser ut i måneskinn kan ha selvtillit nok til å legge ut et bilde av seg selv når mange pene jeg kjenner ikke engang føler at de er pene nok til å gjøre det. Bare det jeg lurer på. Newt: Hvis noen følte seg truffet, tror jeg de har hørt det før, og da er det en grunn til det også. 6878247[/snapback] Du er vel ikke broren til joachimR? Du oppfører deg på samme måte. Håper det er fylla! jaja, velkommen til ignore lista du å! Takler ikke folk som deg! Brenn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg