Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hostel var en stor skuffelse. Makan til møkkfilm sier jeg. Greit nok der var noen kontoversielle scener men filmen totalt var ræva. Bortkastet tid og penger.

6877354[/snapback]

Jeg trodde skulle være skikkelig bra jeg, har den liggende her selv så blir ikke noe film på meg da :) Får dra igang noen episoder med A-team i stedet tror jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her kan vi prioritere, ja. «Nei, jeg kan ikke være med på fest, skal se hvordan de laget en tv-serie LOL»

6877502[/snapback]

Var en lang diskusjon om jeg skulle på fest eller ikke i Siste Ordet i går. Og nei, en dokumentarserien om hvordan de laget serien "Rome" er definitivt ikke hovedgrunnen.

Her kan vi prioritere, ja. «Nei, jeg kan ikke være med på fest, skal se hvordan de laget en tv-serie LOL»

6877502[/snapback]

Som han har sagt før han er ikke fest typen, er lov det.

6877505[/snapback]

Vel takk for det :wee: Aner ikke hvordan du har skaffet deg det inntrykket dog eller om det er en slags form for ironi =/

Selvfølgelig.

TSP virker som en kul kar, han. :)

6877515[/snapback]

Hehe, takk. :wee: Men jeg aner dog ikke hvordan du har fått det inntrykket, eller om det er en slags form for ironi =/

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Bilde fra festen er i RPP :D

6877539[/snapback]

Du må jo gjerne skrive hvem som er hvem ;) Jeg er ikke akkurat så ofte i RPP, men jeg tror jeg skjønte hvem du var der.

Men; var Hylo på TG 06? Eller er det noe jeg innbiller meg?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Bilde fra festen er i RPP :D

6877539[/snapback]

Du må jo gjerne skrive hvem som er hvem ;) Jeg er ikke akkurat så ofte i RPP, men jeg tror jeg skjønte hvem du var der.

Men; var Hylo på TG 06? Eller er det noe jeg innbiller meg?

6877557[/snapback]

Jeg er han med det største smilet/viser mest tenner :grin:

hylo var ikke på TG...

Ellers er vi nok enige :)

Lenke til kommentar
Jeg har alltid trodd at Pjokk var en jente. Kan jeg kalle deg en jente? Det fungerer mye bedre.

6877604[/snapback]

Jeg også :dontgetit: Hele mitt syn på pjokk99 er i ferd med å endres. Men det er da høyst merkerlig? Jeg var bombesikker på at pjokk99 var en dame, ikke en mann!? Mitt syn på verden og dens innbyggere blir stadig mer komplisert :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...