Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No can do. Skal se "Bak kulissene til Rome" eller hva det nå het. Den dyreste serien om romertiden som er blitt laget og greier. Dessuten er jeg ikke helt den typen som klarer å være våken i en evighet heller. På tross av at jeg var våken i to og et halvt døgn på TG, men det blir jo noe helt annet. Og som jeg sa; når jeg skal møte noen første gang, er det liksom ikke på en fest hvor folk blir dritings... :ermm:

Edit: Var ikke Hylo på TG?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
No can do. Skal se "Bak kulissene til Rome" eller hva det nå het. Den dyreste serien om romertiden som er blitt laget og greier. Dessuten er jeg ikke helt den typen som klarer å være våken i en evighet heller. På tross av at jeg var våken i to og et halvt døgn på TG, men det blir jo noe helt annet. Og som jeg sa; når jeg skal møte noen første gang, er det liksom ikke på en fest hvor folk blir dritings...  :ermm:

Edit: Var ikke Hylo på TG?

6877488[/snapback]

Det er faktisk ikke noen her som blir dritings... Men du gjør akkurat som det passer deg. Om du derimot skulle ha lyst til å ta en tur innom en annen dag (etter skolen elns) er du fremdeles hjertelig velkommen!

Og hvis det skulle være noen antydning til noe mobbing noengang... Jeg er faktisk passert det stadiet hvor det er greit :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...