Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler meg utestengt. ingen sier noe til meg..

6095417[/snapback]

Sjansen for at CDen din interesserer meg, er egentlig minimal (jeg har noe uvanlig smak), men hvilken CD? :)

6095443[/snapback]

Red Hot Chillipeppers Stadium Arcadium :D:love:

6_r28615.jpg

Snow er fiiin :D

6095454[/snapback]

 

Tja, har hørt at det er svært mye musikk på den, kanskje noe å kjøpe. Må da være noe jeg synes er bra, ihvertfall :wee:

6095479[/snapback]

 

Du kan jo dra på platesjappa og spørre om du får høre litt på den :p

Lenke til kommentar
Lonely, I'm mr.Lonely.. Bwhaha.

 

Nå drar brorsan til Tryvann. Spurte om jeg kunne være med. Fikk døra rett i trynet  :dontgetit: .

6095482[/snapback]

Go figue.

6095488[/snapback]

done it.

 

Hvem vil ikke ha med seg søstern sin til Tryvann? :'|

 

Kommer til å ligge lys våken pga. stor skuffelse. :!:

Lenke til kommentar
Lonely, I'm mr.Lonely.. Bwhaha.

 

Nå drar brorsan til Tryvann. Spurte om jeg kunne være med. Fikk døra rett i trynet  :dontgetit: .

6095482[/snapback]

Skjønner ikke at han orker å dra opp så tidlig, hadde dårlige erfaringer med det sist. Jeg skal ikke møte venninnene før ni, orker ikke dra helt til Bærum på vors.

 

Fikk endelig russekortene mine i dag, to uker for sent. Jaja, er nok av pakistanerunger som løper rundt her så får nok delt de ut uansett ;)

Lenke til kommentar
Dette er første 17. mai siden jeg begynte på skolen hvor jeg ikke har noen plikter!

 

har aldri hatt noen plikter med 17. mai tog vi :thumbup:

 

men i år er vel det første året jeg skal drikke skikkelig natt til 17.. Så får se.. veit ikke hvor mange som skal gå i vgs toget engang..

 

Selv gikk jeg i tog 1-6 klasse.. og 9. & 10.

6095486[/snapback]

Vi har ikke blitt tvunget til å gå i tog, men det har liksom vært forventet at vi skulle det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...