Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker også "ukjent" musikk. Altså musikk få i mitt miljø og elelrs hører på. Derfor jeg liker indie så godt. I tilegg til at min bror som bodde på rommet rett under meg i lange tider (som jeg nå har overtatt) hørte på det. Så man kan jo si at jeg ble meget påvirket av det også. Uansett. Ben Kweller, Elliot Smith, the Unicorns, Dungen med flere er bare best!

Lenke til kommentar
Vel har litt sån selv hvis jeg finner musikken selv. Ble litt irritert da flere jeg kjenner begynnte å høre litt på Muse og Radiohead.

6876889[/snapback]

"alle" jeg kjenner digger DT, men vet ikke om noen som hører på TMV. Hadde ikke gjort meg noe om folk hadde begynt å høre på det.

De går virkelig glipp av ting. :love: amputechture

Lenke til kommentar
ZeroMac er ung og forvirret. Du kan ikke ta det han sier seriøst :)

ferdig med saken

6876726[/snapback]

En ung bruker kan også være smart (min venn).

Sant at ZeroMac er ung, men du skal ikke behandle han som en 6-åring av den grunn. La oss ha et hyggelig forum her, og ikke uthenge brukere på grunn av alder. Ok, min venn? (har blitt hjernevaska av ukjent_bruker :p )

Lenke til kommentar
"alle" jeg kjenner digger DT, men vet ikke om noen som hører på TMV. Hadde ikke gjort meg noe om folk hadde begynt å høre på det.

De går virkelig glipp av ting. :love: amputechture

6876902[/snapback]

Jeg har prøvd å prakke TMV på noen av vennene mine, men det gikk ikke særlig bra. RAGE, derimot, har et par av dem tatt til seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...