Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser på dokumentar på TVNorge nå, om menneskene som hoppet fra WTC. Gripende greier, men samtidig, etter min mening, litt utrolig at man skal fornekte at noe slikt skjedde, sånn som det skjedde der.

6876566[/snapback]

Ja, dæven, det er fæle greier. Det verste er at de garantert ikke overlever, heller, så for hver person du ser som hopper/faller, ser du en dead man falling.

Ca. 100 stykker som falt/hoppet, flesteparten av dem er anntatt å ha hoppet.

Lenke til kommentar
Tro om vi noen gang får vite sannheten om det som skjedde 11. september 2001.

6876601[/snapback]

Tja..si det da..Jeg har mine tvil :shrug:
Du som klaga først da :no:

6876602[/snapback]

Jeg klaget på at det ble brukt unødvendig quoting på side opp og side ned. Det klaget jeg på, ikke det at det ble benyttet quoting :)
Lenke til kommentar
Ser på dokumentar på TVNorge nå, om menneskene som hoppet fra WTC. Gripende greier, men samtidig, etter min mening, litt utrolig at man skal fornekte at noe slikt skjedde, sånn som det skjedde der.

6876566[/snapback]

Ja, dæven, det er fæle greier. Det verste er at de garantert ikke overlever, heller, så for hver person du ser som hopper/faller, ser du en dead man falling.

Ca. 100 stykker som falt/hoppet, flesteparten av dem er anntatt å ha hoppet.

6876616[/snapback]

Men det verste er at myndighetene sier at ingen hoppet. De falt eller av andre grunner ble tvunget ut.

ZeroMac, kan ikke si at jeg deler dine synspunkt her.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Men det verste er at myndighetene sier at ingen hoppet. De falt eller av andre grunner ble tvunget ut.

ZeroMac, kan ikke si at jeg deler dine synspunkt her.

6876624[/snapback]

De hvaforno? Serriøst? Haha, så genialt da. Så al-qaida hadde folk i WTC som dyttet ned folk for å gjøre terroren enda sterkere? Direkte latterlig å benekte noe slik...

ZeroMac, nå du...

Lenke til kommentar
Du bør ringe! He he :D

6876570[/snapback]

Jeg får gjøre det. Vedder på at jævlelen ahr dratt på hytten med foreldrene. Før dro de jo på hytten hver jævla helg. Men får nå se om han er hjemme. ignorerer han mine sms-er skal ha terroriseres med sin egen ringetone.

Og midt i det jeg skriver innlegget sender han meg en melding og sier at han vil vile etter jobben. Den sniken!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...