Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag er jeg sliten, slapp, småvondt i hodet og begynner å bli forkjølet.

Har bare kjederøyket og sittet på datan idag, men jeg vil på fest eller møte noen folk. =\

Omg..  tror Axes var ned i drømmen min i natt.. husker ikke hva den handla om though

6874597[/snapback]

Hva drømte du om? :dontgetit: Endret av Axes
Lenke til kommentar

Siste forum-nytt:

I dag morges falt dommen over ukjent_bruker sine lovbrudd. Ukjent_bruker har gjort brudd på tre-ords-regelen og fjortentegns-regelen samtidig. I tillegg hadde han 5 linjer i signaturen, og er i tillegg mistenkt for hacking etter å ha postet i stengte tråder.

"Ser ingen grunn til å vente så lenge. Bruker permbannet. Vi trenger ikke nyoppstartede brukere som bare er ute etter å bryte flest mulig regler på en gang." sa moderatoren DesertGlow klokken 11:49. Ukjent_bruker har blitt permanent bannet fra hele forumet, og moderatorene ser nå ut til å ha full kontroll.

Enda en nyhetsartikkel skrevet i dyp kjedsomhet.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=632797

Lenke til kommentar
Faen jeg skulle egentlig drekke i dag, men det er slik birkebeinerdritt så byen er stappfull av folk. Det orker jeg ikke i kveld.. What to do..

Hmmm

6874889[/snapback]

Dra på byen med meg på Gjøvik? :p

6874894[/snapback]

Taxi tilbake er alltids billig :p Du bor i gjøvik ja! Kult, jeg er med på en bytur en gang, men ikke i kveld tror jeg. Men takk for tilbudet :wee:

Ta noen øl for meg da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...