Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sugen dag på jobben!

Idag fikk jeg et tilbud om en litt bedre stilling, men dette fører til at en annen får sparken. Litt tidligere idag pratet vi litt om hvor mange vi hadde ligget med osv (teit, ja), han fortalte meg hvor mange osv, men han er muslim. Jeg sa som spøk til han at jeg skulle fortelle foreldrene hans om hvordan han styrte på! Da sa han at han ikke har foreldre, faren er død, og moren bor i Afrika, så han ''chilla'' alene. Jeg syntes litt synd på han, men dette var før jeg viste om dette tilbudet jeg skulle få. Han gjør ifølge sjefen en litt slett jobb, men jeg tror at hvis jeg takker nei til jobben blir han å få beholde jobben i og med at de mangler folk. Dette er jævlig kjipt i og med at jeg er en moralens mann.

Hva skal jeg gjøre? takke nei eller?

Lenke til kommentar
Sugen dag på jobben!

Idag fikk jeg et tilbud om en litt bedre stilling, men dette fører til at en annen får sparken. Litt tidligere idag pratet vi litt om hvor mange vi hadde ligget med osv (teit, ja), han fortalte meg hvor mange osv, men han er muslim. Jeg sa som spøk til han at jeg skulle fortelle foreldrene hans om hvordan han styrte på! Da sa han at han ikke har foreldre, faren er død, og moren bor i Afrika, så han ''chilla'' alene. Jeg syntes litt synd på han, men dette var før jeg viste om dette tilbudet jeg skulle få. Han gjør ifølge sjefen en litt slett jobb, men jeg tror at hvis jeg takker nei til jobben blir han å få beholde jobben i og med at de mangler folk. Dette er jævlig kjipt i og med at jeg er en moralens mann.

Selfølgelig takker du ja til jobben.
Lenke til kommentar

6874236[/snapback]

Han mister jobben uansett? Om noen andre får den jobben som du er tilbudt går han også?

6874269[/snapback]

tror ikke han mister den hvis jeg takker nei, de trenger folk skjønner du. Men hvis noen andre tar den, så ja! :( Synes ikke han fortjener det, han er skikkelig grei og morsom, og jeg vet ikke hva han blir å ta seg til om han mister denne jobben!

Lenke til kommentar

6874236[/snapback]

Han mister jobben uansett? Om noen andre får den jobben som du er tilbudt går han også?

6874269[/snapback]

tror ikke han mister den hvis jeg takker nei, de trenger folk skjønner du. Men hvis noen andre tar den, så ja! :( Synes ikke han fortjener det, han er skikkelig grei og morsom, og jeg vet ikke hva han blir å ta seg til om han mister denne jobben!

6874282[/snapback]

Ikke et lett dilemma. :hmm:

Lenke til kommentar
Noengang må man være kyniske innenfor karieren. Ikke mix føelser og privatliv inni jobben, vær egoistisk å takk ja.

6874293[/snapback]

Altså, dette er ikke en karriære, det er bare jobb så jeg får penger til videre utdannelse, men i denne jobben som i de fleste andre er det grader her også. Men dette er absolutt ikke noe jeg vil jobbe med så veldig mye lengre! :)

PS: det sitter en snygg dame bak meg! gGrrRRrR!

Lenke til kommentar

6874236[/snapback]

6874269[/snapback]

6874282[/snapback]

Jeg ville sagt til sjefen hvordan du tenker. At du ikke vil ha det på din kappe at han mister jobben.

Lenke til kommentar

6874236[/snapback]

6874269[/snapback]

6874282[/snapback]

Jeg ville sagt til sjefen hvordan du tenker. At du ikke vil ha det på din kappe at han mister jobben.

6874311[/snapback]

Hmm.. har til i morgen å finne ut av det. Hvis jeg takker ja begynner jeg på mandag. Shit.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...