Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hehe, har vi transport, da?

`

Sorry, skal ikke få andre til å kjøpe noe som helst for meg.  :(

6873690[/snapback]

Takk.Det hørstes bedre ut.

Richard henter oss i natt, og jeg må ringe litt rundt for å finne noen som kan kjøre oss bort. Kanskje anders. Eller daniel han skylder meg en kjøretur.

Grattis med dagen m rly forrensten :)

6873695[/snapback]

okay. Om alt skjærer segh, kan vi jo ta toget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fint å se du har byttet tilbake til den gamle avataren din Solid_ :)

6873630[/snapback]

Hehe takker.

Overrasket at du la merke til at jeg byttet fram og tilbake i det hele tatt. :)

6873698[/snapback]

Vet jo hvem du er og har alltid likt avataren din :)

Ja du, jeg så nettopp din vurdering av meg. Jeg så du skreiv

-En høy person

Hva mener du med det?

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Jeg må nesten gratulere min egen navnebror med dagen. grats =)

Jeg er litt skremt egentlig, sluttet med guild wars for to uker siden, og jeg har aldri vært så positiv til alt siden jeg startet med seriøs spilling for ett år siden. Første gang på over ett år jeg legger meg, uten å være stein trøtt, er nesten ikke trøtt på skolen, jobb og lignende, og er generelt i meget godt humør. Nesten skummelt.

Lenke til kommentar
Jeg må nesten gratulere min egen navnebror med dagen. grats =)

Jeg er litt skremt egentlig, sluttet med guild wars for to uker siden, og jeg har aldri vært så positiv til alt siden jeg startet med seriøs spilling for ett år siden. Første gang på over ett år jeg legger meg, uten å være stein trøtt, er nesten ikke trøtt på skolen, jobb og lignende, og er generelt i meget godt humør. Nesten skummelt.

6873738[/snapback]

Takk, og gratulerer selv for å ha klart å slutte med noe som tydeligvis ikke var bra for deg. :)

Personlig synes jeg ikke noe særlig om disse MMORPGene, men det er min mening. :p

Lenke til kommentar

Litt både og det marley, jeg har faktisk aldri fått ett lykkerus som den ene gangen jeg vant halls (en slags ting i GW :p), for ikke å nevne hvor mye bedre jeg er blitt i engelsk muntlig, og spesielt multitaskingen min har tatt av fordi jeg har spilt =/, men deilig å slutte, uten tvil.

EDIT: sa jeg at jeg var ute å shoppet i dag? Faen så skummelt, jeg har alltid hatet det, og idag var det gøy, og jeg sørget for at jeg er blakk ut denne måneden. Men jakka og skjorta og genseren og den langarma-tingen jeg kjøpte var evig fet.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
Litt både og det marley, jeg har faktisk aldri fått ett lykkerus som den ene gangen jeg vant halls (en slags ting i GW :p), for ikke å nevne hvor mye bedre jeg er blitt i engelsk muntlig, og spesielt multitaskingen min har tatt av fordi jeg har spilt =/, men deilig å slutte, uten tvil.

6873794[/snapback]

MMORPG er verdens nye heroin.

Takk til Equerm og :p! =)

Lenke til kommentar
MMORPG dreper det sosiale i folk :)

6873802[/snapback]

Meh, veit ikke helt, det dreper kanskje det tradisjonelle sosiale, men, det å dra til bergen med tog fra hamar for å dra på lan med folk man har snakket med over ventrilo i rundt 700 timer, må da gå under sosialt, det og?

Menneh, jeg skjønner jo hva du mener da.

I dag skal det drikkes :fun:

6873764[/snapback]

Samme her. :wee:

6873769[/snapback]

Samme her. :wee:

EDIT: og der fucka vi BBcode. gg.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive