Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*triste ting*

6871998[/snapback]

Har akkurat det samme problemet selv. Har blitt mobba i stykker. Men jeg prøver å møte folk og se hvordan jeg føler på det. :) Orker ikke dømme folk før jeg møter dem, det er det lite vits i.

Håper du tenker på det i værtfall. Bare å sende pm når du har fått bestemt deg om du klarer eller ikke, og vi plukker deg opp elns :)

6872057[/snapback]

Dere skal nå vite at dere ikke er alene. Jeg har jævlig dårlig selvbilde, og har vært direkte nedbrutt og deprimert i diverse perioder. I tilegg har jeg hatt litt for mange av mine fair share av sykdommer. Men det hjelper nå ikke å lukke seg.

Edit: Mobbere burde faen meg slite md samvittigheten! HAdde vært straff nok for dem å vite at de kan ha ødelagt folks liv. Selv klarer ejg meg relatit bra i disse dager.

Lenke til kommentar
Hvorfor får jeg aldri sove om morgenen i helgene? Bkir jo bare så sinnsykt trøtt om kvelden og på manda når det blir skole...

6872836[/snapback]

Du er ikke den eneste som sliter med det :hrm: har en merkelig vane i å våkne av meg selv kl 8-9 etter en fyllekule..

Lenke til kommentar

Gratulerer med da'n, Graatulerer med daaa'n! GRAAaaatuuuleeeeeeeeereeeer med daaaaaggeen!Graatuuleeerer med dsan!

Bah.. Hvorfor har ikke demoen til m2tw kommet, jeg som var skråsikker på at den skulle komme i går, ikke har jeg fått Donald denne uken heller =|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...